Er det noen som har

Tine Therese

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
fått vite feil kjønn på oul?
Eller er ikke dette vanlig lenger?

22.01.11 lille klumpen min
20.04.15 lille spira mi

Vi fikk vite sist at det var mulig det var jente, men de turte ikke si det helt. Men har hørt det er lettere å se gutt enn jente..

TuMmY LoVe

Ja, nå begynte jeg å lure! Fikk vite sist at det var gutt, og det stemte. Vil vite kjønnet denne gangen, men tenk om de sier feil!? De tre siste til mannen (inkl vår felles) er gutter. Så jente hadde jo vært gøy

22.01.11 lille klumpen min
20.04.15 lille spira mi

Jeg har fått vite riktig med begge mine. MEN, mer jenten klarte je ikke heeelt slå meg til ro med det.. Men med guttungen såg vi jo det super tydelig selv :P

Jenter er vanskelig å se, de skal visst ha 3 streker eller noe ;)

TuMmY LoVe

De sier vel i fra hvis de ikke er sikre? Vi fikk vite kjønnet på oul med førstemann, det var gutt. Tok også en 3d ultralyd i uke 28 og da var det iallefall ingen tvil om hvilket kjønn det var :p Er noen som ikke får vite kjønnet fordi navlestrengen er i veien.. Håper vi kan se på oul denne gange også :) Men skal uansett ta 3d rundt uke 28 :)

Det skjer enda, men ikke like ofte. Vi fikk vite kjønn i uke 14 sist gang! :-)

Mine foreldre fikk beskjed om at de ventet en gutt på den ordinære ultralyden. De ble temmelig sjokkert da det kom ut en jente isteden.( min lillesøster som nå er 24:) Men ultralydapparatet var jo mye dårligere på den tiden.

Jeg vet om en som fikk vite på ikke mindre enn 4-5 ul at de ventet en jente.. Ut kom en gutt.

Har et eksempel: en vennine av meg fødde for noen uker siden: hun fikk vite på OUL at det var en jente- kjøpte da inn alt av utstyr med rosa preg ;-) gikk til privat 3D ultralyd en mnd før termin, og fikk vite det var en gutt- og gutt ble det ;-) ble en del bytting av varer hehe ;-)

Min lillesøster va no gutt på alle 3 ultralydan:p Vi blei nokka overaska da det ikje kom ut en lillebror

Back
Topp