Er det noen som har kommet inn hit?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Ser det er noen som har deltatt i tråder lenger oppe.. ;)

Er det noen her? :D

Kommer inn nå, og håper også at den sitter denne gangen! litt vel spennende nå i starten. Vil at tida bare skal gå fort til uke 12!

Gratulerer så mye :D veldig spennende! Kjenner jeg er anspent, redd for å miste igjen. Jeg også!

Gratulerer så mye :D veldig spennende! Kjenner jeg er anspent, redd for å miste igjen. Jeg også!
Det er som at tida går veldig treigt i starten. Pleier å sette meg litt delmål. Om det går bra gjennom neste uke håper jeg at jeg får til å slappe litt mer av!:)

Det er som at tida går veldig treigt i starten. Pleier å sette meg litt delmål. Om det går bra gjennom neste uke håper jeg at jeg får til å slappe litt mer av!:)

Har du barn fra før? Delmål i forhold til hva? :-) prøver å holde meg opptatt med hobbyer for å slappe mer av nå :-) har jobbehelg nå så det hjelper på :p

Har ett barn fra før og en spontanabort i høst. Delmål som i små milepæler underveis liksom. Som jeg ser frem til å passere. Man er jo gravid så lenge, så jeg må liksom ha noen små mål å se frem til hele tida underveis. Som komme forbi dagen jeg skulle hatt mensen, uke 6 da hjertet begynner å slå, uke 12, første kontroll, andre trimester osv.

Nå er altså IKM første milepæl. Etter det tror jeg at jeg skal fortelle det til de par nærmeste venninnene mine som jeg uansett vil snakke om en evt spontanabort med.

Jeg synes tida får veldig sakte i starten selv om jeg har barn fra før. Men med kvalme og ekstrem trøtthet blir man jo også minnet på deg hele tida!:p

Jeg er her! Bare 3+4 og IKM på torsdag..
Beregnet termin til ca 5. November, så da må jeg bare krysse fingrene for at det går fint..

Har ei jente på 4 år og en SA i uke 12 våren 2014, så er mer nervøs nå for at noe skal gå galt..

Har ett barn fra før og en spontanabort i høst. Delmål som i små milepæler underveis liksom. Som jeg ser frem til å passere. Man er jo gravid så lenge, så jeg må liksom ha noen små mål å se frem til hele tida underveis. Som komme forbi dagen jeg skulle hatt mensen, uke 6 da hjertet begynner å slå, uke 12, første kontroll, andre trimester osv.

Nå er altså IKM første milepæl. Etter det tror jeg at jeg skal fortelle det til de par nærmeste venninnene mine som jeg uansett vil snakke om en evt spontanabort med.

Jeg synes tida får veldig sakte i starten selv om jeg har barn fra før. Men med kvalme og ekstrem trøtthet blir man jo også minnet på deg hele tida!:p

Blir nok slike delmål på meg også ja :-) 4+0 i morgen :-) blir spennende, det blir min første (forhåpentligvis) :D kom bare til 4+3 i januar.. jeg kommer også til å fortelle mine nærmeste venninner når jeg treffer dem :-) resten får vente :-) tiden går innmari tregt.. Ikke sant! Tenker på det hele tiden :eek: :wacky:

Back
Topp