M
Moderator Irene
Guest
Ser det er noen som har deltatt i tråder lenger oppe.. 
Er det noen her?
Er det noen her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det er noen som har deltatt i tråder lenger oppe..
Er det noen her?![]()
Kommer inn nå, og håper også at den sitter denne gangen! litt vel spennende nå i starten. Vil at tida bare skal gå fort til uke 12!Ser det er noen som har deltatt i tråder lenger oppe..
Er det noen her?![]()
Kommer inn nå, og håper også at den sitter denne gangen! litt vel spennende nå i starten. Vil at tida bare skal gå fort til uke 12!
Det er som at tida går veldig treigt i starten. Pleier å sette meg litt delmål. Om det går bra gjennom neste uke håper jeg at jeg får til å slappe litt mer av!Gratulerer så myeveldig spennende! Kjenner jeg er anspent, redd for å miste igjen. Jeg også!
Det er som at tida går veldig treigt i starten. Pleier å sette meg litt delmål. Om det går bra gjennom neste uke håper jeg at jeg får til å slappe litt mer av!![]()
Har ett barn fra før og en spontanabort i høst. Delmål som i små milepæler underveis liksom. Som jeg ser frem til å passere. Man er jo gravid så lenge, så jeg må liksom ha noen små mål å se frem til hele tida underveis. Som komme forbi dagen jeg skulle hatt mensen, uke 6 da hjertet begynner å slå, uke 12, første kontroll, andre trimester osv.
Nå er altså IKM første milepæl. Etter det tror jeg at jeg skal fortelle det til de par nærmeste venninnene mine som jeg uansett vil snakke om en evt spontanabort med.
Jeg synes tida får veldig sakte i starten selv om jeg har barn fra før. Men med kvalme og ekstrem trøtthet blir man jo også minnet på deg hele tida!![]()

Gratulerer så myeSlenger meg på herpositivt strimmel i dag, er 3+6 ifølge appen og ikm i dag. Så blir spennende om den sitter
er helt ny på det her, så har en veldig uvirkelig følelse.