Er det noen som har født enda?

Trollkjerringa

Flørter med forumet
Vet det er tidlig for mange enda, men dissa barna kan jo fort finne ut at de skal ut tidlig, eller at de må ut pga andre ting.

Her er det spm om hun skal tas til uka pga en enorm vekst de siste dagene. Da vil jeg være 36 uker på vei. Å gor å være helt ærlig kjenner jeg det er helt greit nå som jeg har så mye plager.

Vet det er tidlig for mange enda, men dissa barna kan jo fort finne ut at de skal ut tidlig, eller at de må ut pga andre ting.

Her er det spm om hun skal tas til uka pga en enorm vekst de siste dagene. Da vil jeg være 36 uker på vei. Å gor å være helt ærlig kjenner jeg det er helt greit nå som jeg har så mye plager.
På termingruppen på fb har jeg sett at det er kommet noen marsbarn, men er usikker på om noen har annonsert her på forum enda. 36 uker er jo veldig bra! :Heartpink Gjerne oppdater om ønskelig

Har ikke født enda, men hatt kynnere siden uke 32 som tok seg opp til hvert 20 minutt ca sist helg og nå har vært en del innom hvert tiende minutt... Var på sjekk på torsdag, og da var det 3 cm åpning, men ikke noe faste rier. Sov over pga tvillingsvangerskap, men ingen utvikling til i går, så ble sendt hjem. I dag har jeg vært kvalm, vondt i hodet og løs mage, men fortsatt ikke noe som ligner på rier. Noen andre som har modningstegn? Ikke hatt åpning eller løs mage ved de to forrige fødslene.

Back
Topp