er det noen mammaer over 30 år her?

Glemte å skrive at jeg selv er 38år.Har igrunn hatt planer om å bli mamma i 30 årene, men det ble jo slik at jeg nesten ikke rakk det. Føler meg veldig heldig, vi sleit litt med førstemann. jeg hadde en MA i 12 uke, ikke noe morro. Tok oss 6mnd ferie fra prøving så kom jenta vår på 3 forsøk.

Nå rakk vi nesten ikke prøve, så ble kjempe overasket da testen viste positiv, jeg kunne ikke tro det. Gleder meg til tidlig UL, da kan jeg slappe av enten er det liv laga eller ikke. Tror ikke jeg kan glede meg helt før etter den tidlige UL, men når jeg kan slappe av er når jeg er 4mnd. på vei. Endelig avslappning kommer om ca.8mnd og frøet ligger varm og god i armene mine. Selv om det er spenning om dette blir noe av eller ikke gleder jeg meg veldig over å være gravid igjen.

 
 
Ja:) Jeg er 31 år. Har en sønn på 3 år fra før. Vi har prøvd en stund forå få dette til, så jeg hååper dette går bra.

Så koselig at det gikk fort denne gangen, jeg vet godt hvor slitsomt det er når en graviditet lar seg vente på:/
 
Ja! jeg er 32, blir 33 i november, har 2 store barn allerede og en ikke så fin tid bak meg...
Bare se på signaturen min... Håper det går bra denne gangen!
 
Heihei 

Jeg er 31 men blir 32 når mini kommer <3 <3 
jeg vet også alt om prøving, utrolig slitsomt når den positive testen lar vente på seg ;/
Jeg har to spontan aborter bak meg, en i uk 15 og en i uk 12 ;( 
Men jeg tenker at jeg skal gleeeeede meg over den pos testen nå:) Og håpe på at det kommer til å gå fint <3 <3

Jeg har en datter på 3 og hun har gått å spurt om en lillebror eller søster, hehe, så gleder meg myye til å fortelle det til henne......

 
jeg har også forlatt 20-årene.. Men er litt anonym ennå,så jeg kommer ikke med eksakt alder..
 
Ja
Er 35 år når lille spiren kommer til verden!

Har 2 barn fra før, men vil komme tilbake til deres alder når det er blitt fortalt til alle rundt oss
Men så kjekt å være flere over 30 :) :)
 
Ja det er tungt å miste, men bare fantastisk å bli gravid igjen. Jeg klarer å tenke at det er fint at naturen rydder opp i det som klarer seg i livet eller ikke(brukte jo litt tid på dette men det mener jeg). Men jo senere dette skjer jo tristere er det jo.
Graviditet og fødsel er noe av det mest utrolige, liv/død henger nært sammen, det er jo det som gjør det jo også så storslått å få barn. Litt store tanker på morgenkvisten men . . . . .
 
Ja det er utrolig hvor kroppen ordner opp selv, bare synd det knuser hjertet til folk.
Det å få barn er virkelig en gave, kjenner desverre altfor mange som har jobbet utrolig hardt for å få det til og noen som aldri klarte det..

Så vi får tenke positivt og nyte de barna vi har fått om det ikke går denne gangen.

Men, vi satser på full klaff og om noen måneder vagger vi rundt med flekker på magen (som vi ikke ser hehe) og gleder oss til å holde lille i våre armer :)
 
Ja he he. Hjernen min kan ikke tro noe annet en at dette går bra, men hvis jeg blir litt realistisk så er det jo litt å håpe på da. Det er jo også faktisk slik at det stortsett går bra, det må vi ikke glemme.emoticon
 
Jeg er 33 år :)
 
31 ;)
 
Så hyggelig at vi er flere, jeg er foreløpig den eldste det er helt greit. Vi får bare jobbe på jenteremoticon
 
Jeg blir 33 i oktober
 
Jeg er 30. Blir 31 i februar.
Har en sønn på 3 år fra før. :-)
Har også sliti litt med å få denne. Spira satt da vi skulle få hjelp :-)
 
32 år nå, 33 innen mini melder sin ankomst. Har en liten gutt fra før.:)
 
Jeg er 31, blir 32 i mars. Vi har en sønn på 2, 5 år.
 
Jeg er 33
 
Back
Topp