Så utrolig koselig med 3 barn, som kan kose seg sammenEr ikke alltid like lett nei. Ja, det er 2,5 år mellom Eskil og Roar. Mellom Roar og Flemming er det 14 mnd.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig koselig med 3 barn, som kan kose seg sammenEr ikke alltid like lett nei. Ja, det er 2,5 år mellom Eskil og Roar. Mellom Roar og Flemming er det 14 mnd.![]()
Det er det. Jeg vil gjerne ha en til jeg da. Men samboeren syns det er nok med 3 foreløpig. HeheSå utrolig koselig med 3 barn, som kan kose seg sammen![]()
Hehe.. Kanskje om et par år?Det er det. Jeg vil gjerne ha en til jeg da. Men samboeren syns det er nok med 3 foreløpig. Hehe
Forstår det kan bli slitsomt. Syns det er slitsomt når de kun skal sove på deg jeg. Minste er veldig glad i å ligge inntil meg. Desverre er ikke skulderen min like glad i det. Han eier ikke ro i ræva når han sover i vår seng, hehe.Hehe.. Kanskje om et par år?
Klarer aldri å bestemme oss for om det er slutt eller ikke for våres del. Barna våre er tydeligvis ikke glad i å sove som baby eller eldreså man blir sliten
![]()
Haha! Husker det.. Sovner bare på deg. Og aldri pappaen nestenForstår det kan bli slitsomt. Syns det er slitsomt når de kun skal sove på deg jeg. Minste er veldig glad i å ligge inntil meg. Desverre er ikke skulderen min like glad i det. Han eier ikke ro i ræva når han sover i vår seng, hehe.
TakkKult bilde
Hvordan merket dere at han var høysensitiv? Du må ikke svare altså![]()
Takk for utfyllende svar. Det skal jeg sjekke ut. Hørtes skikkelig ut som min gutt! Han virker så annerledes, men ikke som en diagnose liksom.Takk
Har alltid synes han har vært så følsom og vært veldig "voksen" i tanke- og væremåte. Han stiller dype spørsmål om livet, døden og verdensrommet og våres eksistens. Han er veldig sensitiv ovenfor smerte og føler smerte mye dypere/verre enn andre. Han tar lett til tårene om han ikke får til noe med en gang. Fant en nettside som beskrev høysensitive barn og jeg kunne kjenne han igjen på 13 av 15 punkter![]()
Gratulerer med gårsdagenJeg er innom men måtte lage ny bruker.
Min gutt blir 5 år i morge