Gratulerer så mye!Hei, sniker meg inn her jeg også. Fikk denne i dag og termin er 5. april
Vis vedlegget 440035
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Hei, sniker meg inn her jeg også. Fikk denne i dag og termin er 5. april
Vis vedlegget 440035
Tusen takkGratulerer så mye!
Med så sterke tester 14 DPO må jo dette gå bra. Kjedelig at du har måttet miste så mye Krysser fingrene for terminspire denne gangen.14 dpo i dag. Nå kan de snart ikke bli sterkere , så kanskje jeg bare skal ta en liten pause fra testinga nå Nederste testen er tatt i dag de andre to i går. Har hatt 1 MA januar og etter dette 5 kjemiske etter hverandre.
Håper denne sitter nå
Klarte ikke skrive ferdig termin er rundt 5 april. Så får vi krysse fingrene for at spiren sitterSniker meg forsiktig inn her, er 3+4 eller 3+5, forlø
Tusen takk, ja jeg håper virkelig detMed så sterke tester 14 DPO må jo dette gå bra. Kjedelig at du har måttet miste så mye Krysser fingrene for terminspire denne gangen.
Så spennende! Krysser fingrene for deg!Har såååå lyst å melde meg inn her, men har ikke fått testet etter søndag. Og da var sånn vanlig test fra normal negativ. Jeg tror ikm var søndag eller mandag, men er noe usikker pga MA i slutten av april. Sitter nå på hyttetur og er kvalm til tider, veldig oppblåst og ømme brystvorter ved amming. Krysser fingrene for positiv test i morgen
Tusen takk, gleder meg skikkelig til å få testet idag. Og gruer meg litt selvfølgelig.Så spennende! Krysser fingrene for deg!