Er det noen her..?

14 dpo i dag. Nå kan de snart ikke bli sterkere , så kanskje jeg bare skal ta en liten pause fra testinga nå :D Nederste testen er tatt i dag de andre to i går. Har hatt 1 MA januar og etter dette 5 kjemiske etter hverandre.
Håper denne sitter nå
Med så sterke tester 14 DPO må jo dette gå bra. Kjedelig at du har måttet miste så mye ❤️ Krysser fingrene for terminspire denne gangen.
 
Har såååå lyst å melde meg inn her, men har ikke fått testet etter søndag. Og da var sånn vanlig test fra normal negativ. Jeg tror ikm var søndag eller mandag, men er noe usikker pga MA i slutten av april. Sitter nå på hyttetur og er kvalm til tider, veldig oppblåst og ømme brystvorter ved amming. Krysser fingrene for positiv test i morgen :nailbiting:
 
Har såååå lyst å melde meg inn her, men har ikke fått testet etter søndag. Og da var sånn vanlig test fra normal negativ. Jeg tror ikm var søndag eller mandag, men er noe usikker pga MA i slutten av april. Sitter nå på hyttetur og er kvalm til tider, veldig oppblåst og ømme brystvorter ved amming. Krysser fingrene for positiv test i morgen :nailbiting:
Så spennende! Krysser fingrene for deg!
 
Back
Topp