Er det noen her??

En tråd i 'Januar 2018' startet av ..spireliten.., 18 Apr 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ..spireliten.. Forumet er livet

Hallllooooooo :D :D

Terminen min er egentlig 30 desember. Men siden de tidligere fødslene mine har gått langt over termin. Så ønsker jeg å holde en god fot innenfor januar.

Så nå må det bare komme mange skravle syke damer inn hit til meg ;)

KOM KOM

• Liker Liker x 2
  2. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Hei hei! :)
    Jeg er også i desemberforumet, termin 29. desember. Men som deg, så forventer jeg å gå overtid (Ble satt i gang 13 dgr på overtid sist gang), så holder en fot innenfor her jeg også :) Skal se det blir nyttårsbabyer på oss :D
    Vi blir nok flere etterhvert ;)

3. ..spireliten.. Forumet er livet

Vi blir nok det ja. 2 dager på overtid med gutten og 8 dager med jenta.

4. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Hva håper du på da? desember eller januar?

• Liker Liker x 2
  5. ..spireliten.. Forumet er livet

Vet ærlig talt ikke. Kanskje mest januar..?

Du da?

• Liker Liker x 1
  6. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Egentlig er det ikke viktig, men det er jo greit å være eldst i barnegruppen/klassen og ikke yngst. Så håper egentlig tiiidlig i januar (type 1. jan)..men samtidig så er jo det så koselig i desember, selv om det er etter jul :)

7. Ikke i bruk Forumet er livet

Velkommen som de første inn i en 2018 gruppe :)

• Liker Liker x 1
  8. ..spireliten.. Forumet er livet

Tenker det at når jeg når desember. Så er jeg nok så lei at jeg skulle ønske at ungen kom ut så fort som fy[emoji23][emoji23]

9. ..spireliten.. Forumet er livet

[emoji16][emoji16][emoji16]

10. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Hehe ja! Var såå lei på slutten sist, megadiger mage (gutten var 4600g 56 cm) og vondt bekken..så ja.. :p kanskje best å håpe på desember ;)

11. Velkommen! :) Det skal bli spennende å få følge dere fremmover :)

• Liker Liker x 1
  12. Verpesyk90 Forumet er livet Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Jeg kommer snart :D

• Liker Liker x 3
  13. Nufletufsa Forumet er livet

Sniker fra august 2017 for å si gratulerer og masse lykke til i svangerskapet!![emoji4][emoji173]

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  14. Verpesyk90 Forumet er livet Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Tusen takk [emoji173]
    Husker vi var i samme termingruppe i januar16. Hvordan går det med deg? Så fint at du er i august17 [emoji7]

15. Nufletufsa Forumet er livet

Går fint med meg nå[emoji173] Hjalp veldig med ny graviditet[emoji4] Gratulerer med en ny liten en på vei du også[emoji173][emoji173]

16. Violetti Flørter med forumet Septembermødre <3

Jeg sniker meg inn med en fot her, fortsatt ett par dager til ikm, så venter litt med å sette begge føttene innafor :)

• Liker Liker x 1
  17. Verpesyk90 Forumet er livet Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Så bra [emoji173][emoji173][emoji173] har tenkt masse på deg i ettertid hvordan det har gått. Så bra du har det bra nå :) masse lykke til. Plutselig så har du babyen din i armene[emoji173] tiden går fort! [emoji7]

18. Nufletufsa Forumet er livet

Tusen takk for det, du er god[emoji173] Ja, gleder meg til babykos til sommeren[emoji4][emoji173]

• Liker Liker x 1
  19. Dirtsa Forelsket i forumet

Har en svaaaak svak strek, så jeg setter foreløpig en halv fot inn her :rolleyes:

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  20. ..spireliten.. Forumet er livet

Gratulerer med positiv test. Velkommen inn hit :)

Del denne siden