Hallllooooooo Terminen min er egentlig 30 desember. Men siden de tidligere fødslene mine har gått langt over termin. Så ønsker jeg å holde en god fot innenfor januar. Så nå må det bare komme mange skravle syke damer inn hit til meg KOM KOM
Hei hei! Jeg er også i desemberforumet, termin 29. desember. Men som deg, så forventer jeg å gå overtid (Ble satt i gang 13 dgr på overtid sist gang), så holder en fot innenfor her jeg også Skal se det blir nyttårsbabyer på oss Vi blir nok flere etterhvert
Egentlig er det ikke viktig, men det er jo greit å være eldst i barnegruppen/klassen og ikke yngst. Så håper egentlig tiiidlig i januar (type 1. jan)..men samtidig så er jo det så koselig i desember, selv om det er etter jul
Tenker det at når jeg når desember. Så er jeg nok så lei at jeg skulle ønske at ungen kom ut så fort som fy[emoji23][emoji23]
Hehe ja! Var såå lei på slutten sist, megadiger mage (gutten var 4600g 56 cm) og vondt bekken..så ja.. kanskje best å håpe på desember
Tusen takk [emoji173] Husker vi var i samme termingruppe i januar16. Hvordan går det med deg? Så fint at du er i august17 [emoji7]
Går fint med meg nå[emoji173] Hjalp veldig med ny graviditet[emoji4] Gratulerer med en ny liten en på vei du også[emoji173][emoji173]
Jeg sniker meg inn med en fot her, fortsatt ett par dager til ikm, så venter litt med å sette begge føttene innafor
Så bra [emoji173][emoji173][emoji173] har tenkt masse på deg i ettertid hvordan det har gått. Så bra du har det bra nå masse lykke til. Plutselig så har du babyen din i armene[emoji173] tiden går fort! [emoji7]