er det noen her

Silje 84

Forelsket i forumet
som har/har hatt hormonspiral?

Jeg fikk satt inn idag. Har hatt litt småsmerter nedi magen. Dette er vell normalt ja? :)

jeg fikk satt inn hormonspiral for 2.5 uke siden[;)]
jeg har mensmurringer enda[:'(], men blør også endel, husker nå GODT hvordan det er å ha mensen ja, og hvpr mye jeg HATER det[:'(] blæ!!

Fikk satt inn hormonspiral for 2 uker siden. Har ikke kjent noe som helst

Huffda[&:] Jeg hadde siste mensdag igår jeg... Men da blir d vell mere mens nå fremover... Å jeg som hadde sett frem til ei hærlig tid uten mens og masse kos med mannen[8D]

ORIGINAL: Kaysa86

Fikk satt inn hormonspiral for 2 uker siden. Har ikke kjent noe som helst

hmm... Kan vell være forskjell fra dame til dame[:)] Jeg har litt småmurringer nå,men kan vell være for at jeg hadde sist mensdag igår og at d plutselig kommer nye hormoner[:)]

jeg hadde hormonspiral me forie, spott blødde i ca 1 år å hadde masse ont... sjangser ikke på å sette inn en sånn dyr ting til ingen nytte igjen alså!! håper ikke noen her blir plaget [8D]

Jeg har og synes det er et bra prevensjonsmiddel for meg. Hadde bare litt småvondt da jeg hadde satt den inn jeg. Ikke noe jeg la særlig merke til egentlig. Får du mye vondt av den synes jeg du skal kontakte legen din, for man skal ikke få plager av den, men selvfølgelig er det sikkert litt ømt rett etter man har satt det inn, det er jo ikke akkurat en drøm å gå til gyn:P hehe

Japp.

Helt normalt å blø de første 3 månedene.

Jeg blødde altfor masse hver dag i 6 måneder. Uttalige besøk på legevakten og medisiner for å holde på nok blod i kroppen. Den ble tatt ut i slutten av Februar, for da satte legen foten ned og sa at nok var nok! Og godt var det for da var jeg 1. måned på vei med Mathias! [;)] Men det visste vi ikke da. Så det ble en overraskelses baby kan man si![:D]

Back
Topp