Er det noen her som ikke...

Camillasen

Betatt av forumet
er babysyke?
Jeg ser alle de nyeste små her,- helt nydelige alle sammen... men jeg kjenner meg egentlig ganske forsynt med å få en selv nå.
Hvordan er det med dere?

jeg har heller ingen store behov for enda en baby ennå, koser meg stort med den lille vakre jeg har [:D]

Jeg kjenner at jeg er veldig babysyk ja [:o]

Njei er ikke så veldig babysyk egentlig, er veldig glad for at gullet begynner å bli stor og mer selvstendig[:D]
Men har lyst på en til om ikke så lenge hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen[:)]

Jepp veeeeeeeldig, og det har jeg vært i flere år. Men må tenke praktisk da, så da blir det bare å vente. Er student, og da er det ikke så lett når sambo pendler + at vi har to skolegutter til høsten

Nei no er eg fornøyd for en stund[:D] men om ett år eller to så kanskje [&:][:)]

jeg er ikke babysyk egentlig... hadde vært greit med en til, men så på den andre siden så holder 1 i massevis enn så lenge!

Lovte meg selv at når jeg skal ha en til så skal jeg virkelig ønske det, og så langt har jeg ikke kommet ennå.[:)]

ikke flere unger her. Og ikke babysyk i det hele tatt. Men nå er bare minsten 9 mnd snart.

Ikke for øyeblikket, nei[;)]

Er nok litt babysyk ja, men samtidig har vi en liten valp på 9uker som holder det gående og da tenker jeg at jeg fint kan vente med en baby til han er blitt stor [;)][:D]

babyer er søte,men de blir store de og[8D][:D]
neida,men seriøst,ikke babysyk i det heletatt[;)]
synst Lucia er baby fortsatt er baby og,
selv om hun krabber i susende fart her[:D]

Back
Topp