er det noen her egentli?

ma 84

Elsker forumet
hallo hvor er dere?
 
Jeg er nå innom en gang iblant,men det finnes aldri en sjel her.... vi har jo en aktiv to-årig prinsesse som løper omkring her..... er vel flere som har det eller...?!?!?!
 
Jeg er innom her![;)]
Mellomste her er ikke fylt 2 enda,men...
Føler det er her han hører til! Også har jeg jo "2-års" erfaring fra største...[;)]
 
Jeg er innom ganske ofte, men det er jo ikke så mye liv her da...[:)] Jenta mi er jo snart 3, men jeg henger både her og der....
 
hmm, er det bare jeg som ikke passer inn her?!
jeg har en gutt som blir 2 år i mai, men synes jeg passer bedre inn her enn på 1 år, og jeg fikk ikke mye respons der heller.
det har gått så fort fra christoffer kom til og til nå. kommer liksom ikke på hvor liten han har vært, men da er det godt å ha bilder
 
Hei!
Jeg er helt ny her, forstår ikke så mye, men håper jeg finner ut av det!
Jeg har en jente på 2,5 og en gutt på 6mnd!!!
Tida går så UTROLIG fort, jeg blir helt fra meg

 
eg og vil ha sånn dilldall=)
 
Hei! Jeg er her oxo av og til. Eneste gutten i søskenflokken hos meg er to år... Han er en skikkelig rabbagast som er litt små frekk av og til. Hender at han svarer meg ved å gjeipe[;)] Men han er jo selvfølgelig også en kjempe god gutt som mer enn gjerne deler ut koser og nusser (selv om han ofte komanderer meg til å nusse han på nesa[:D])!
 
Hei hei[:D]

Har ei jente som bei 2 år i oktober.

Full fart... skravler i ett sett...

moro da[;)]
 
Frekk? Det er utrolig hva som kan komme ut munnen på de små "uskyldige"
Hun min kan si kjeft til meg... som betyr HOLD KJEFT, særlig hvis jeg synger en sang hun ikke vil høre...hun tramper i gulvet og sier NEI, hvis hun ikke får viljen..hmmmm[:@]
Men hun er jo selvfølgelig prinsessa mi som sier love you og gir meg ett slengkyss når hun skal legge seg, eller jeg skal ut på noe[:D]
Det er den aldren jeg kaller TRASS... Når skal den slutte?

 
E hær æ.  har ei jenta på 19mnd så ho e jo snart 2 år da... e her av å til å ser men det er jo ganske roli ja... men det kan vi jo gjøre nå med... Min lille prinsesse HATER å pusse tennene.. Noen gode råd for å få dette til å gå mer smertefritt.. har en liten kamp hver kveld å det er jo ikke morsomt for noen av oss. har prøvd å gjøre det til lek, noe morsomt.. fristet med nam nam (Altså fluor) Men ingen ting hjelper..  Gode råd mot dette??
 
Åhhh, det er som regel en kamp her også...hun var veldig flink før, men nå er hun så sta atte...jeg pleier og si at mamma skal pusse først (hennes tenner), så kan Emilie få lovt etterpå! Det godtar hun av og til, ellers må jeg nesten pinn holde henne bare for og fått pusset dem[:o]
 
ORIGINAL: Mia82

Åhhh, det er som regel en kamp her også...hun var veldig flink før, men nå er hun så sta atte...jeg pleier og si at mamma skal pusse først (hennes tenner), så kan Emilie få lovt etterpå! Det godtar hun av og til, ellers må jeg nesten pinn holde henne bare for og fått pusset dem[:o]
[
ja huff der e ikke bare bare når dem bestemmer seg for noe...Håper bare det går over snart..[;)]/quote]
 
Jeg er jo her innimellom. Har en gutt på 2,8 år. Litt sta og egen om dagen, men egentlig veldig snill.
Klem
 
hallo. jeg har en gutt som blir to år i slutten av april. er det noen flere her som har ca det samme? kjeder meg. ingen som vil snakke litt[;)]

 
Jeg har en aktiv gutt på 2 år og 3mnd..... er nå jobben begynner ja
 
Det hender dattra mi ikkje skal pusse tennene, men ho veit at ho må. Eg fant ut at når eg sang til 10 mens eg pussa på hver side oppe og nede og framme, så gikk det bedre.. nå kan eg til og med pusse tunga!! det hadde eg ikkje fått til for 3 mnd siden!!
 
Back
Topp