er det noen fra siggerud her?

aner ikke ang barnehage... kan dere hjelpe meg? hva er valgene?

jeg skrev kontrakt denne uka. lett etter leilighet kjempe lenge..

vært kjempe vannskelig å få noe. pga at jeg har fler hunder..

ORIGINAL: Tasseline

aner ikke ang barnehage... kan dere hjelpe meg? hva er valgene?

jeg skrev kontrakt denne uka. lett etter leilighet kjempe lenge..

vært kjempe vannskelig å få noe. pga at jeg har fler hunder..

Skrev i pm også.. men du har Siggerud gård barnehage.. så har du Siggerud skole barnehage (litt usikker på om den blir flyttet et annet sted nå.. for skolen skal bygges om.. og barnehagen ligger der.. men det vet Durken..) også har du en barnehagen til på Siggerud.. men vet desverre ikke hva den heter..

Men er i alle fall 3 barnehager på Siggerud.. i tillegg så vil du kunne søke på Gjedsjø barnehage.. som er like langt for deg å reise.. har hørt masse positivt om den barnehagen[:)] Men blir tungvindt for deg om du feks skal inn og jobbe i Oslo.. for da er det motsatt vei igjen...

[:)]

åssen er barnehagen du bruker da?

fortell litt om den om du gidder :) ?
er de mye ute? akteviteter? fint område? sukkerfri barnehage?

Skal sende deg pm i morgen om det[:D] Nå lukker øynene mine her snart.. hehe

Natti natt

ORIGINAL: snuppis!

Det er stykke unna Siggerud......[:)] Jeg bodde på Siggerud før (ikke langt unna sentrum). Nå bor jeg på Langhus [:)]

Chuma: hvor på Siggerud bor du? Jeg vet sånn ca. hvor Fridasinmamma bor.

Jeg bor rett ved Langenvannet, nesten helt i enden, den enden som er nærmest Siggerud.

Jeg er på Langhussenteret av og til, da tenker jeg ofte på om jeg kanskje kunne støtt på deg! [:)]

William går på Siggerud Gård barnehage. Vi er fornøyde, men vi har jo ikke noe å sammenlikne med i og med at han aldri har gått noen andre steder. Men jeg var og kikket på både denne og den som heter Siggerud Barnehage før jeg søkte, og jeg synes Siggerud Gård så finest ut. Den er ganske nybygd, de har ganske store utearealer. De er veldig mye ute, har turdag 1 dag i uken, da de går i skogsområdet rundt eller til en lekeplass i nærheten f.eks.

Så langt har William bare vært i småbarnsavdelingen, og jeg synes kanskje ikke de har så veldig mye aktiviteter. Det er ikke så veldig ofte de lager ting f.eks, annet enn til jul og påske (litt mer enn det da, men ikke så mye som jeg husker fra da jeg selv gikk i barnehage). Veldig mye fri lek, kanskje litt for mye. Tror kanskje at i andre barnehager har de mer organiserte aktiviteter med hele gruppen, i stedet for at barna bare leker selv? Men det varierer sikkert fra avdeling til avdeling, og avhenger av hvem som jobber der akkurat da - det har vært mye utskifting.

Back
Topp