Er det noen der inne?

Jeg er 11+4 og eneste er ømme pupper og trøtthet. :) Jeg vil ikke ha mer i alle fall. :)

venter barn nummer to 01.03.15

Jeg er 9+0 og lurer av og til på det samme:-) Omtrent ingen symptomer her heller. Litt kvalm/uggen (men ikke så mye at jeg spyr) og trøtt innemellom, men det kan jo forekomme på en "vanlig" dag også. Må på do en del ganger på natta, men det er heller ikke så uvanlig for meg. Siden dette er min første graviditet synes jeg det er litt skummelt når jeg ikke føler meg mer gravid - hvordan det nå føles. Har tatt ny graviditetstest hver uke, og den er i hvert fall positiv enda. Gleder meg til første sjekk på onsdag for å forhåpentligvis få bekreftet at det er noe der:-) Og visst alt er bra bør man vel bare være glad for å slippe kvalme og andre slitsomme symptomer..

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det på akkurat samme måten. Er også 10+3. Litt ekstra trøtt, men ellers er det lite som tilsier at jeg er garvid. Litt fastere pupper og ingen mens :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

8+2, og kun trøtt. Litt uggen av og til på ettermiddag/kveld, men det er ikke hver dag.
Skal heldigvis på ul om 4 dager.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Fryktelig nysgjerrig på dette selv! Jeg har sett et hjerte som blinker på ul for to uker siden! Men svirrer så mye tanker oppi hode allikevel! Er jo så mye som kan skje !

Merker at jeg er mer bekymra denne gangen enn tidligere. Kanskje pga at jeg mista en gang før denne spira satt. Men jeg har masse symptomer og har ikke blødd eller hatt smerter. Kjenner allikevel at jeg noen ganger lurer på om det egentlig er noe der inne...Blir godt å komme så langt at man får skikkelig mage og kan kjenne bevegelse...

Fryktelig nysgjerrig på dette selv! Jeg har sett et hjerte som blinker på ul for to uker siden! Men svirrer så mye tanker oppi hode allikevel! Er jo så mye som kan skje !

Samme her - såg hjerteblink 5+5 - men er nå 11+3, så det er lenge Siden og mye kan ha skjedd. Prøver å tenke masse positive tanker:)

♡02.03.2015♡

Back
Topp