Er det noen der inne tro.....???

Neida, skal ikke gi opp.
HAr allerede regnet ut når sånn ca el blir. Bare håper at kroppen klarer å gjennomføre el da den vanligvis pleier å komme (mellom 10. og 14. dag i syklusen) og ikke venter så lenge. Denne gangen kom den ikke før på dag 20 og da ble syklusen så lang synes jeg. Hadde syklus på 26 dager før jeg hadde sa i august, Håper den kan være det igjen nå.

Ikke lenge til du kan teste da. Håper det går bra for deg! Så kan du sende masse babystøv til meg!!! Hvordan er magefølelsen?

KlemKlem

Knøttet79!!

Krysser alt jeg har for at vi skal juble om 4 uker!!! [:D]

Hege77:

Skal du teste snart?

Ja vi får håpe at syklusen denne gangen blir som i august [;)] Magefølsen ja.... huff... Alt er så anderledes enn sist. Har ikke de tydelige symptomene jeg hadde sist eller trodde jeg hadde... Nå prøver jeg å ha is i magen og ikke tenke på hvordan kroppen er.... I dagmorres var jeg sikker på at tanta kom på besøk igjen, for jeg har hatt noen sykluser på 24 dager. Jeg vet ikke denne gangen jeg.... X fingrene jeg

Tenker å teste på lørdag hvis ikke tante kommer på besøk før det

Jeg hadde massevis av gravidsymptomer måneden FØR jeg ble gravid..
den måneden jeg ble gravid mistenkte jeg lite/ingenting før jeg testa positivt - da var jeg 6 uker på vei[;)]

Skal X fingrene for deg jeg også!

KlemKlem

Fiorelina jeg har litt tro på det du sier der. Vil bare ikke helt tro på det enda [:)]

Knøttet jeg trenger dine x fingre [:)]

hei, hei!! Ville bare krysse fingrene for både Knøttet79 og Hege77!!

Håper det klaffer!!

Klem, M

Tusen takk monicabebe [:)][:)]

Klem tilbake til deg også [:)][:)]

Det må jo være veldig spennende for deg i disse tider....utrolig spennende i de dagene kroppen kan begynne å vise tegn, og man lurer og lurer...

Krysser og krysser fingre og tær her altså...selv om det ølitegrann vanskelig å krysse tærne..jobber hardt:-)

Lykke til!! Hold oss oppdatert da!!

M

lykke til ved neste pp knøttet, ikkje gi opp[;)] krysser fingrene[:)]

Jeg skal selvfølelig holde dere oppdatert ja. Du har jo så rett i at disse dagaene er kjempe spennende. Jeg prøver å holde meg rolig, men det er ikke så lett. Får ta en dag av gangen å håpe håpe.

Tusen takk Trine [:)] Jeg skal fortelle om tanta kommer eller ei jeg. Tester meg på lørdagen hvis hun holder seg unna. Klarer nok ikke vente lengere [:D]

57 dager er mange dager ja. Får håpe du finner ut av det Trine, får håpe det [:)]

Back
Topp