Er det noen der inne tro.....???

Knøttet79

Forelsket i forumet
Nå begynner jeg å bli skikkelig utålmodig! Dette skulle egentlig vært min ikm dag, men tror ikke el var før rundt dag 20 så da har ikm blitt et stykke unna allikevel....

Tar meg i å gå å snakke med magen min.[&:] " Hei, du lille spire som er der inne! (evig optimist) Er det ikke bra der inne? nå har du holde deg der for jeg skal ta godt vare på deg..." Tror jeg er i ferd med å bli helt tullete.
Drømte her for noen dager siden at jeg og mannen hadde fått ei lita jente. Også skulle vi på hyttetur. Da vi kom fram hadde hun gjort store ting i buksa og det ble et skikkelig komers med å hente vann og varme det osv.....

Har ellers en del positive symtomer da (håper jeg) det sikker en del i magen. Har et punkt på skrå nedenfor navelen som jeg ikke fikser å ha noe stramt på (?) Er ømt. Verker i puppene, spesilet når jeg fryser, trøtt og litt kvalm innimellom (gjerne hvis jeg er sulten)

Ja, ja kan være masse innbildning dette her, men det er lov å leve i håpet er det ikke det?

Det er så absolutt lov å leve i håpet,Knøttet! Det gjør vi vel alle [:)] Krysser fingra for at det er ett knøtt i knøttet *fnis* [:D][:D]

Takk. Ja er det et knøtt der skal nok det få overta kallenavnet mitt. Få gå i arv. Mamma som har kaldt meg det. Kaller meg det ennå for hun synes ikke jeg er så stor - uansett alltid hennes lille jente[:)]

Synes innlegget ditt var så koselig å lese.. Håper at det er et lite knøtt i magen din[:D] *holderfingrenekrysset* Mange klemmer fra meg!

Håper masse at det er en liten spire inni der...
Vi er da to optimister her inne. Jeg er litt for mye optimist denne mnd jeg... Det er nesten litt slitsomt!!!
Krysser fingrene for at spiren har grodd gost fast!!!

klart det er lovt å leve i håpet knøttet79 [:D]

Håper virkelig det er klaff for dere...! skjønner godt at du "snakker! til magen, det gjør jeg åsså [;)]

Lykke til klem fra Kathrine

Det er jo supert at du er positiv, og tenk så fristende det er for spirer å klore seg fast når du snakker med dem....jeg tror at du kan være gravid, for du har jo en del tegn!!

Ønsker deg lykke til Knøttet79....

Si fra når du har testet da!!

Klem, M

ORIGINAL: Knøttet79

Takk. Ja er det et knøtt der skal nok det få overta kallenavnet mitt. Få gå i arv. Mamma som har kaldt meg det. Kaller meg det ennå for hun synes ikke jeg er så stor - uansett alltid hennes lille jente[:)]

Så koselig [:)]

Å så nydelig innlegg knøttet79[;)] Var så vakkert det du skrev om at du snakker med det lille knøttet du håper er i magen[:)]
Jeg hadde også IKM i går, men ingen tegn etter tante rød og har testet negativt[:'(] Trodde jeg var gravid rundt eggløsningen denne mnd for jeg var så rar i kroppen og kvalm og det hele.. Tok en test da og den var svak positiv(men det var 2 dager etter el) så jeg testet på ny dagen etter og siden har den vært negativ.. Skal teste igjen i morgen hvis ikke tante rød kommr..

Håper og krysser både fingre og tær på at du har et lite knøtt i magen, Knøttet79 [:D] Lykke til

Klemmer fra Eva

Takk for alle lykkeønskningene. Godt at dere synes dagdrømmingen min er koselig da og ikke tenker at nå har det klikka fullstendig for henne[:D] I dag har jeg hatt mye murring i magen, blanding av å være støl og å ha fått en strekk, men man kan vel ikke få strekk i magen?!?! Har ikke gjort noe som skulle føre til det i allefall. Også har jeg hatt vondt på den ene siden av den ene puppen.
Rare greier Utålmodig? JA!
Skal teste på lørdag, men tror det er litt tidlig...

Hei!
Så spennende! Vil bare ønske deg masse lykke til. Må få høre a.s.a.p.!! [:D]

Klemmer

Hei!
Jeg testet på lørdag og den var negativ, men det var nok litt tidlig. Tror jeg var 11dpo da. Nå er det 13 dager siden el og tr har fortsatt ikke kommet. Men jeg har spottet bittelitt i går og i dag. [:-] Det som forundrer meg da er at livmortappen fortsatt er høy - trodde den skulle bli lav før tanta eventulet kom også er tempen stadig også høy.
I dag våknet jeg av at jeg var kvalm. Da jeg sto opp måtte jeg bare løpe rett på do. Hang en halv time over do[:'(] Men tror kanskje det heller kan være influensa enn grav.tegn for formen har forblitt sånn hele dagen.
Men opplevde å være kjempe var på lukter i dag. Det peleier jeg ikke å være. De som satt ved siden av meg i lunsjen hadde en ost som luktet sterkt og sylteagurk på maten. Jeg måtte gå jeg for jeg fikset ikke luktene. Har heller ikke tålt sterk parfymelukt i dag.... Men det kan jo være at jeg er var på luktene fordi jeg har vært kvalm da i hele dag da....
Ikke fullt så optimistisk i dag pga spottingen, men tester igjen på onsdag hvis ikke tante grusom har kommet hjem fra ferien sin da.

Synes dette høres spennende ut altså!! Det er jo mange som er kvalme lenger enn bare på morgenen. Og flere blør jo i begynnelsen av svangerskapet!

Ikke gi opp håpet enda da, Knøttet79.

Jeg krysser og krysser for deg!

Klem, M

Åååå takk!
Jeg skal ikke gi opp. Håpet er jo der det.
Kommer til å bo her inne de nærmeste dagene å oppdatere dere[;)]

KlemKlem

Nei!
Det var ingen der inne. Dumme tr kom i dag. Litt deppa, men var forberedt på det. Da går jeg inn i 5.pp
Drømmen om kommende baby i julegave til familien ble dermed med drømmen. Skulle det funke denne pp'en er jeg vel bare 8 uker på vei rundt jul og det er litt tidlig å fortelle til alle da. Kan i så fall bare bli til de kommende besteforeldrene.

uff så synd da! [:@]
Lykke til i neste pp!
Den der hersens tanta[:@][:@][:@]

Hei Knøttet79!! jeg fikk også TR i dag, hvis det kan være til noen slags trøst for deg. Jeg går inn i 3 pp nå, vi krysser fingre for at denne mnd. blir vi GRAVID!!

[:D]

Var temmelig deppa i dag tidlig jeg, men går bedre nå.

Det er en trøst. Vi får muntre opp hverandre. Ser vi har ca like lange sykluser (hvis ikke min bestemmer seg for å utsette el denne gangen også . 1,gang det har skjedd) så da kan vi jo følge hverandre.
X fingrene for at vi kan juble sammen om fire uker.

KlemKlem

Kjære Knøttet.
Jeg er så lei meg. Hadde virkelig håpet på at den j.. tanta hadde forstått å holde seg unna. Sender deg mange mange trøsteklemmer jeg, håper du ikke gir helt opp nå for det må du ikke.
Klem Klem klem

Back
Topp