Er det noen av oss som har født?

Lidivine

<3 <3
Jeg håper da inderlig ikke det, men med så mange gravide damer på ett og samme sted,så er jo muligheten for at noen føder prematurt der også!
Og de som føder prematurt prioriterer vel kanskje ikke å henge her inne..hehe..
Jeg har termin 1 desember og har 5 uker og 1 dag igjen til termin, kjenner at nå nærmer det seg virkelig!! Og som vi gleder oss!
Håper alt står bra til med alle og at gravidplagene ikke eskalerer noe sinnsykt hos alle nå;)
 
Ser ikke ut til at det er noen enda! :)
Å godt er det, de har det vel best i magehuse en stund til!^^


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ganske godt at det ikke er noen ja.. Spent på hvem som blir "først ut".. :-D


Sent from my iPad using BV Forum
 
ja dette blir spennende :) nå er det jo ikke lenge til folk her kan begynne å føde uten at det er prematurt heller :) om ca 2 uker begynner vel de som har termin i starten av desember, som deg Lidivine, å komme innafor termin :) herlighet, det er jo så kort tid til det :O
 
Jeg er 11 uker på "overtid" iforhold til sist nå, og bare to uker til permisjon, så føler d kan skje når som helst ;) håper jeg går til desember da!

Pleier alltid komme noen prematurt syns jeg, men veldig godt at alle fremdelses er inni magene :) de som har termin i slutten av desember er vel bare ca uke 31.. Var det flere her som skulle ha tvillinger? De kommer jo ofte litt før termin..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er i faresonen for prematur, førstemann kom i uke 31.. nå er jeg i uke 31 :p mye modning på gang så her ser lille jenta lyset raskere enn normalt vil jeg tro :p
gammel bruker ~heijdii~
gutt født 08 ♥
Jente 29 desember 13 ♥
 
Ja, det er 8 dager til jeg er 37 fullgåtte uker,så det nærmer seg virkelig med stormskritt! (Er 35+6 idag). Var hos jordmor idag,og babyen er neeeesten helt festa, men har litt igjen enda. Ny jordmortime 14 nov (38+0) og da skal hun sette modningsakupunktur på meg :) Håper lillemann kommer en uke før eller til termin...jeg vil IKKE se 2 desember på kalenderen før han kommer, haha!
 
Har selv termin 11.desember.. H*n må IKKE komme før. Det har jeg ikke tid til..:-O
Bare jeg får ribba mi på julaften, får h*n komme akkurat når h*n måtte ønske. Etter 11.des. selvfølgelig ;-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har selv termin 11.desember.. H*n må IKKE komme før. Det har jeg ikke tid til..:-O
Bare jeg får ribba mi på julaften, får h*n komme akkurat når h*n måtte ønske. Etter 11.des. selvfølgelig ;-D


Har også termin 11.des. Men her kan han godt komme nå!! Lei av ventinga :( men det beste er nok en stund til i magehuse :)


Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Jeg er i faresonen for prematur, førstemann kom i uke 31.. nå er jeg i uke 31 :p mye modning på gang så her ser lille jenta lyset raskere enn normalt vil jeg tro :p
gammel bruker ~heijdii~
gutt født 08 ♥
Jente 29 desember 13 ♥

Håper du får beholde jenta i magen i mange uker til! Lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ja dette blir spennende :) nå er det jo ikke lenge til folk her kan begynne å føde uten at det er prematurt heller :) om ca 2 uker begynner vel de som har termin i starten av desember, som deg Lidivine, å komme innafor termin :) herlighet, det er jo så kort tid til det :O

På lørdag går min grense for prematur fødsel :) Men håper og tror han holder seg inne i magen enda en stund :D
 
Jeg har født. En nydelig gutt kom på keiserlig vis 27. Okt. 6 uker før termin. Liten, men søt kar <3
 
Back
Topp