Er det noen av dere som "fotoperler"?

©Smartass

Forumet er livet
Jeg vet ikke hva det heter jeg..[:-]
Men jeg var innom panduro og kjøpte perler og sånt til Adam, og da så jeg at de hadde.. mmm.. rakk ikke å se så nøye på det men såvidt jeg forsto et type program hvor man kan legge inn bilde, og få "oppskrift" til å perle bildet.[:D]

Noen som har prøvd?[:)]

jepp! og det er overraskende gøy!
Har bare laget ferdig ett bilde foreløpig da, men holder på med ett digert et av søstra mi og kjæresten som hun skal få når vi skal til Sveits og besøke dem i mars!
Det blir knallstilig også faktisk. Ikke like fint tett på, men når man står litt unna er det velidg bra![:D]

her er det jeg har laget, i fire farger, 5400 perler.

og her er utgangspunktet

Jeg har forresten en ekstra CD med det programmet om du vil ha[;)] Det er vel kanskje billigere å bare kjøpe perler tror jeg, det er ikke så altfor mange av hver farge i den starpakka. Send meg pm i tilfelle, så kommer den i posten[:)]

oi, så moro!
hvor mye koster dette programmet da? og koster det mye for perler?
bildet du hadde perla var jo kjempe fint, men med så mange perler kan det nok bli dyrt høres det ut som [;)]

Perlene er ikke så dyre, koster 39,50 for 3500 stk.
Startpakka med program og alle 30 fargene koster 459,- og startpakka i svarthvitt med program er på tilbud nå til 269,-. Da følger det med fire plater og lim i pakkene.

Syns ikke det er så ille egentlig, jeg har visst betraktelig dyrere hobbyer og[8D]

hehe, neida, det var ikke så ille dyrt!
dette fåes kjøpr på panduro? hva heter det? må inn å snoke litt, så kanskje det er noe jeg kan prøve seinere [:D]

ORIGINAL: Fru Lotten

Jeg har forresten en ekstra CD med det programmet om du vil ha[;)] Det er vel kanskje billigere å bare kjøpe perler tror jeg, det er ikke så altfor mange av hver farge i den starpakka. Send meg pm i tilfelle, så kommer den i posten[:)]

Jaaa, sender deg PM jeg[:D] Drev faktisk akkurat og googla rundt for å se om det var et sted man kunne kjøpe bare programmet, ikke start-kittet.
Jeg vil i første omgang prøve på svart-hvitt (som du har gjort), og da er det unødig med alle fargene. Så er det nok som du sier billigere å kjøpe til etterhvert[;)]

Stilig det du laget da![:D] Hvor stort er det?[:)]

De heter Photo pearls[:)] Bare søk på det på nettsiden deres, så får du opp alt de har[:)]

Ser nå du sier det finnes svart-hvitt-startpakker[8D]

Men uansett, det andre stæsjet jeg trenger (plater og sånt) får man vel også kjøpt løst, eller?[:-]

ORIGINAL: ©Smartass

Jaaa, sender deg PM jeg[:D] Drev faktisk akkurat og googla rundt for å se om det var et sted man kunne kjøpe bare programmet, ikke start-kittet.
Jeg vil i første omgang prøve på svart-hvitt (som du har gjort), og da er det unødig med alle fargene. Så er det nok som du sier billigere å kjøpe til etterhvert[;)]

Stilig det du laget da![:D] Hvor stort er det?[:)]
Tror ikke man bare får kjøpt programmet, men da får du et av meg! Sender det på mandag jeg![:)]
Bildet mitt måler 30x45 cm tror jeg[:)]

Ser nå du sier det finnes svart-hvitt-startpakker[8D]

Men uansett, det andre stæsjet jeg trenger (plater og sånt) får man vel også kjøpt løst, eller?[:-]
jepp[:)]

De heter Photo pearls[:)] Bare søk på det på nettsiden deres, så får du opp alt de har[:)]

da skal jeg søke opp det [:D]

Takk for tipset! Sånn skal jeg også ha! Husker jeg så bildet ditt tidligere Fru Lotten og det ble knallstilig!
Syns du det er lett å lese mønsteret du får? Syns det så litt vel pirkete ut på det ene demonstrasjonsbildet.. men er jo ikke sikkert bildet stemmer :)

ORIGINAL: hirly

Takk for tipset! Sånn skal jeg også ha! Husker jeg så bildet ditt tidligere Fru Lotten og det ble knallstilig!
Syns du det er lett å lese mønsteret du får? Syns det så litt vel pirkete ut på det ene demonstrasjonsbildet.. men er jo ikke sikkert bildet stemmer :)
Man perler på gjennomsiktige plater. Mønsteret kan printes i svart/hvitt eller farger, ettersom hva man syns er best, og det har samme størrelse som platene, så du legger bare møsnteret under plata[;)]

Man perler på gjennomsiktige plater. Mønsteret kan printes i svart/hvitt eller farger, ettersom hva man syns er best, og det har samme størrelse som platene, så du legger bare møsnteret under plata[;)]

Så smart :) Sånn må jeg bare ha! Dvs jeg må til nærmeste pandurobutikk på mandag.. og om de ikke har blir det nettshopping for meg.. kanskje finne en lur plass å sitte og jobbe med det også. lite passende med en hjelpsom 1åring... [&:]

Jeg har fått et slikt i gave fra en elev, kjempestilig! (men for en jobb det må være) [:)]

Ser kjekt ut.... og blir veldig stilig da[:)]
Kanskje jeg også skal prøve meg en gang[;)]

Så smart :) Sånn må jeg bare ha! Dvs jeg må til nærmeste pandurobutikk på mandag.. og om de ikke har blir det nettshopping for meg.. kanskje finne en lur plass å sitte og jobbe med det også. lite passende med en hjelpsom 1åring... [&:]

Er en grunn til at jeg falt pladask for et 1,10x1,10 spisebord i barhøyde sist jeg var på Ikea. Det SKAL jeg ha![:D]

Er en grunn til at jeg falt pladask for et 1,10x1,10 spisebord i barhøyde sist jeg var på Ikea. Det SKAL jeg ha![:D]

Det hørtes ut som noe for meg [8D] *tenke tenke på hvor jeg vil plassere det* Har bardisk på kjøkkenet.. men hadde jo vært greit å hatt det en plass det kunne ligge til jeg var ferdig..

Elsk

Det ser desverre ganske stusselig ut på bildet, men irl var det helt fantastisk!![:D]

Måtte gå tilbake og sitte litt 3 ganger mens vi var der.[:D] Skal kjøpe det straks vi flytter. Min friplass![:D][8D]

Back
Topp