Er det noen andre her som er tidlig gravid og IKKE har ømme pupper?

lille jenta mi

Blir kjent med forumet
hmm...er 4 uker på vei og ingen ømme pupper, kansje bare bitte litt men da må jeg dra i de liksom..haha...
sist gang jeg var gravid hadde jeg ømme pupper fra uke 3.
må alle ha ømme pupper, betyr det noe negativt for de som ikke har det..?
uff, jeg er bekymret for alt...
heldigvis har jeg ikke brunlig utflod lengre...det er helt vekk...:-))))
 
Jeg hadde ikke ømme pupper før i går..... Er gravid for andre gang, og sist gang forsto jeg at jeg var gravid pga av at de var så ømme.... Men i går ble de plutselig vonde, ikke like ille som i sist, men iallefall vonde.... De har også vokst.
 
Jeg er 4 1/2 uke på vei og har ingen tegn til ømme pupper...Tror ikke vi skal bekymre oss over det!![:)] Kommer nok...[;)] Kos deg så lenge du SLIPPER vonde og ømme pupper!!!
 
Fikk vondt i puppene dagen etter positiv test da jeg var bare 3+3 og har hatt det siden. Men de siste dagene har det dabbet av litt og i dag er det nesten ikke ømt i det hele tatt men kjenner jo at de fremdeles er "harde". Men blir jo litt engstelig når "noe" bare forsvinner.. [&:]
 
Som du ser er jeg 23+3 idag og har ikke hatt så mye som en anelse av ømme pupper hele svangerskapet. Så nei, men må ikke ha ømme pupper for at alt er i orden [:)]
 
Ble ikkeømfør 10- 11 uke. Kom da  i perioder, men ikke plagsomt.
 
Når man er 4 uker på vei er det jo såvidt at kroppen din vet at du er gravid....... burde nok ikke forvente for mange sv tegn enda....
 
Og ømme pupper mm er jo hormonelle tegn og ikke allt får de hormonene når de er gravide. Har (snart) gått gjennom to SV og begge hadde HELT forskjellige sv tegn. Ikke en dag var lik!
 
Jeg tror ømme pupper kommer senere ved andregangs-gravditet. Jeg fikk også tidlig ømme pupper med førstemann, men denne gangen tok det sin tid. Husker ikke helt når jeg begynte å få det, men sånn rundt uke 7 eller 8 tror jeg..
 
Jeg er 2.gangs gravid, og fikk ikke ømme pupper før kansje....ja...rundt uke 15 kansje, og har det enda.
Med første mann fikk jeg det rundt uke 6-7....ca.
 
Hei

I mine to første svangerskap hadde jeg ømme byster som bare det, nå siste gang ingen verdens ting. Så ja det går ann. Ikke bekymre deg[:)] 
 
Med første så fikk jeg veldig ømme pupper før jeg testet.
Men denne gangen har jeg ikke ømme pupper i det hele tatt. Kan hende det kommer etterhvert.[:)] Det meste er helt vanlig, er så forskjellig fra et svangerskap til et annet[:)]
 
Jeg er 4 uker på vei, og har ikke sett eller kjent noen endringer der nede gitt[;)]
 
Jeg også har hatt kjempe ømme pupper og i dag føler jeg at de er litt mindre ømme. Det bekymrer meg, men det er nok helt normalt. Jeg vil bare komme meg raskt og gale igjennom disse 12 ukene[:)] De er skikkelig pyton.
 
jeg har ikke ømme pupper... Er nå 9 uker på vei... Skulle ønske jeg var det, som en betryggelse ;)
 
Back
Topp