Er det noen andre her inne som.....

SiBeL

Gift med forumet
har fått kviser på ryggen og i ansiktet pga graviditeten???

Jeg er en person som aldri har hatt kviser eller pleier å ha.Gjerne en eller to på haka eller på pannen i blant når jeg er stressa,har mensen å sånn  men i det siste har jeg merka at jeg har fått Maaaasse kviser på ryggen???Jeg tror i så fall at det er pga hormon greier mht graviditeten????[&:][&:][&:]

Jeg har bare fått i ansiktet til nå hvertfall, er kjempe stressa alltid så spiser jeg nok litt mer søtt nå enn vanlig også så kan ha noe med det og gjøre.... [&:]

Ja men husk at sola hjelper på kvisene [;)]

Jeg har også vært plaget med kviser på ryggen og på haka. Det har gitt seg litt, men ennå popper det fram på ryggen. Jeg tar litt sol en gang i blant for å tørke dem ut.......Mannen min kaller meg bare for kvisa[:(]

hadde i starten, men nå er huden min helt fin igjen! det er vel gjerne hormonelt, men jeg brukte en annen rensekrem i starten også da, og så bytta jeg til dermalogica ultracalming cleanser, og da forsvant det gitt! så kanskje det var den som hjalp også. vanskelig å si! litt verre å bruke den på ryggen kanskje! men nå som det er sol så kan kanskje sola hjelpe deg litt til å tørke dem ut?:)

Jeg har fått en god del kviser på ryggen og på brystkassa[:'(], men heldigvis ikke i ansiktet. Ennå... De er bare små da, men utrolig irriterende!!!

Jeg har aldri hatt problemer med kviser, men nå så
har jeg oppdaget noen både på ryggen og i ansiktet..[:'(]

Bare la vær å ta på de.
Det klarer ikke jeg så av 3 kviser så ser
det ut som 3 vulkaner[&:]

Jaaaa!!!![:@][:@][:@]
Har søren meg hatt flere kviser i sv.skapet enn jeg har hatt i hele puberteten!
Skikkelig plagsomt![:(]
Vil ikke ha det sånn!!!

jaaa[:'(]
går litt opp og ned da..er ikke så ille akurat nå!

jeg har bare i ansikte det er irriterende nok, det synes når du har det i ansiktet, ryggen går det jo an å sjule litt

ORIGINAL: martemamma

Kjenner meg igjen der ja. Plutselig så ryggen min helt grusom ut. Kunne ikke gå med bar rygg... Ganske irriterende. Sa i fra til legen og fikk et middel mot det, Basiron tror jeg det heter, reseptfritt på apoteket og ikke farlig mens man er gravid.. Funket veldig bra!

kan du bruke basiron når du er gravid..? har også fått masse kviser, og snakket med legen min om dette, men han sa at jeg ikke burde bruke det siden det ikke var sikkert at det ikke var skadelig[8|]

ORIGINAL: lille lou

Jaaaa!!!![:@][:@][:@]
Har søren meg hatt flere kviser i sv.skapet enn jeg har hatt i hele puberteten!
Skikkelig plagsomt![:(]
Vil ikke ha det sånn!!!

samme her!!

jeg har hatt masse "nupper" på ryggen,men ikke kviser..

har ikke fått det enda i hvert fall..

Back
Topp