Er det noe matvarer du ikke orker nå som du er gravid?

Fisk! Spydde som en gris etter å ha spist fisk i forrige graviditet, så det takler jeg ikke når jeg er gravid. Og sjokolade frister ikke i det hele tatt. (Men sjokoladeis, sjokoladekake, sjokolademelk osv går fint ;) ). Og sliter veldig med vanlig vann, jeg som kun drikker det til vanlig. Har generelt dårlig matlyst da.

Jeg sleit også veldig med å få i meg folat uten at det kom opp igjen. Er veldig glad jeg er ferdig med å ta det.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har måtte gi opp kaffe (det var slik kollegaene mine gjettet på at jeg var gravid :p ), egg, kylling og pesto. Melk går i bølger. Noen dager er det det beste som finnes, og andre dager takler jeg ikke smaken. Det teite er at jeg ikke finner ut hvilken type dag det er før jeg har helt oppi melkeglasset, så endel melk har gått i vasken de siste ukene.

Eg klarar ikkje å ete kjøttdeig som har vert fryst. Først så brekker eg meg viss eg må steike den, ender med at mannen må ta jobben. Og etterpå smaker den samme som den lukta under steiking :( rart!

Desemberbaby <3

Ikke mat, men klarer plutselig ikke å drikke brus mer.. Og jeg som var avhengi før ;)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Mais. Spiste en maiskolbe for mye helt i begynnelsen, og nå sliter jeg bate jeg kjenner lukta av mais!

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Taco ! Ingen matvare da men, elsker taco til vanlig, og har fått avsmak av det i alle 3 svangerskapene, hehe! Ikke populært i min taco-elskende familie! ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Pølser :P æsj!! Har skikkelig angst for pølser! Ellers varier det fra dag til dag...

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp