Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noe matvarer du ikke orker nå som du er gravid?
Vêr ikke om det regnes som en matvare, men jeg tåler ikke brus :/ Før var jeg avhengig av Pepsi Max, og nå er det det siste jeg kunne tenkt meg. Prøver jeg meg på et glass (spesielt lettbrus) blir jeg kvalm, får sure oppstøt og brekningsfølelse.. Heldig med den
Frem til uke 12 ca klarte jeg ikke lukta eller synet eller tanken på kjøttmat, særlig biff og stekt/grillet kjøtt. Jeg som er såå glad i det til vanlig Og bearnaise saus klarte jeg ikke lukta av. Siden kvalmen har roet seg litt, så er jeg ikke like ekstrem på matvarene lenger heller.
Hadde helt avsmak på egg en stund. Men nå er det godt igjen. Og så klarer jeg ikke tanken på Pepsi Max, som jeg egentlig elsker. Ellers er jeg ikke så veldig giret på søtsaker eller chips faktisk lengre. Like greit kanskje.
Har ikke sånn ekstrem avsmak på noe, men er liksom ingenting som frister. Er på butikken og ser noe og tenker at jo ja, det kan jeg faktisk tenke meg til middag. Kommer hjem, laget til og spiser to biter før det er stopp :-/