Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har det, er 11dpo idag, men var ingen strek ennå igår, og temp er på vei nedSer ingen strek. Har du testet igjen?
Chatgpt produserte faktisk en strek på mine bilder av test som jeg lastet opp, og løy til meg og sa han hadde kun endret bildekontrast, at det som var der av strek var der fra før. Til slutt innrømmet han å ha vært uærlig, jeg fikk helt sjokkAt chatGPT skal tyde tester bør snart være common knowledge at er visvaseri og donots!
Eg ser heller ingenting her, og om ein ikkje ser på bilder så e det høyst sannsynlig ikkje noko å se heller. Det skal svært lite hCG til for at ein tidligtest blir positiv, og då ser augene våre det. Alt som er før det, eksistere ikkje.
Skulle tatt screenshot av det for det var helt sykt egentlig
Terminator next liksom 
Gjorde det til meg også, å når jeg ba den slutte å tulle, så ga den segChatgpt produserte faktisk en strek på mine bilder av test som jeg lastet opp, og løy til meg og sa han hadde kun endret bildekontrast, at det som var der av strek var der fra før. Til slutt innrømmet han å ha vært uærlig, jeg fikk helt sjokkSkulle tatt screenshot av det for det var helt sykt egentlig
Terminator next liksom
![]()