Er det noe du savner med å ikke være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Savner å spise spekemat, er ikke så begeistret for det ellers, men når jeg ikke kan spise det så har jeg sykt lyst på det:p

Roastbeaf, spekemat og ost! Og litt alkohol når alle andre rundt drikker og jeg sitter som hun kjipe edru :hilarious: Men, disse savnene skal jeg fint klare meg uten frem til sommeren :Heartred Spesielt nå som sparkene blir sterkere og sterkere :Heartred

Veldig glad for å ha blitt gravid, så ikke noe jeg savner per nå. Takler det meste bare dette går bra!

Savner spekemat!
Også var det litt merkelig med julemat uten akevitt ved siden av, det har liksom blitt en tradisjon, men klarer meg helt fint uten også. Det er jo ikke godt sånn egentlig :wacky:

Synes stortsett det er koselig å være gravid så alt man savner er så verdt det :)

Savne å gå på fest :hilarious:... ikkje at eg gjør det så ofta men egentlig bare den følelsen av å gleda seg på forhånd av ein fest.. barnefri og kos me venninner ;):happy:

Savner spekemat og ost, men mest så savner jeg kondisen og formen min. Spesielt jogging og hopping på trening er et savn, og ordentlig tunge løft. o_O;)

Savner spekemat og ost, men mest så savner jeg kondisen og formen min. Spesielt jogging og hopping på trening er et savn, og ordentlig tunge løft. o_O;)

Er så enig. En ting er mat- en annen ting er formen.. Jeg elsker å løpe om vinteren, det er helt uaktuelt nå..Også savner jeg å ake med minstemann, ha brytekamper med eldstemann og kunne gå ute på isen uten å være livredd for å tryne.. Jeg savner også overskudd til å gi mellomsøster den mammatiden hun trenger!

Back
Topp