Er det noe du savner med å ikke være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Spekemat? Salami? Alkohol? Røyk? Snus?

Mye man ikke kan spise eller gjøre. Hva savner du mest?

Savner egentlig mest å kunne bruke kroppen min slik som jeg er vant til :) føles jo ut som jeg har tatt markløft skikkelig gærnt og fått en smell o korsryggen konstant jo :(

Savner å være i aktivitet og å trene. Savner å kose meg med god mat uten å bli dårlig av det.

Savner å ikke være nødt til å løpe på do og tisse 10-15 ganger i løpet av natten :hungover:

Savner å ha en kropp som klarer det jeg vil. Blir helt kokko. Er som å ha en hamster løpende i hjul i hodet, mens kroppen ikke synes jeg skal gjøre noe krevende i det hele tatt....

Gleder meg omtrent like mye til å bli ferdig med å være gravid, som til å bli mamma. Gravidglød my ass...

Gleder meg mest til å ikke ha så vondt i ryggen. Og til å ikke ha så kort lunte. Trives ikke med at jeg blir så for irritert og sint.

Jeg savner roastbiff og salami på brødskiva, og det å kunne kneppe igjen knappen i skjørt og bukser :joyful:

Jeg savner energi! Overskudd. Og å ikke være kvalm og uvel.Og kunne jogge.
Er ikke så veldig begeistret for å være gravid i grunn, men jeg venter nå likevel nr.4. Premien til slutt er jo bare SÅ verdt det!
Men dette er garantert siste gang..

Spise fenalår, spille fotball, vin og aperol! ❤️

Savner tørkakjøtt og energi! Går bare for kvart maskin og merker det på husarbeidet:rolleyes:

Last edited:
Savner ALT, meg selv! :woot:

Røyker ikke, men alt det andre ja. Går greit uten alkohol, selv om jeg ikke ser frem mot min 30 års dag i Januar VELDIG edru.. Når alle mine venner er VELDIG full! Haha:hilarious:

Savner å ikke være tungpusten av å bare reise seg, savner å jobbe, savner å bøye meg uten å bli svimmel, savner å sitte på en stol uten å få bekkenvondt, savner å sove uten å føle at man må tisse RETT etter man har vært på do, savner blodig biff, savner spekemat, savner å barbere meg uten å nesten svime av, savner å vaske, savner å gå på tur, savner å gå til bussen uten å måtte spy... Ja den listen kan fortsettes på i det uendelige:hilarious:

"Bare" 22 uker igjen +/-. Hallelulja:smiley-bounce016

Energi, overskudd og spekemat godt oppsummert. :hilarious:

Savner vin og myke oster ;)
Gleder meg og til å føle meg som meg selv igjen.
Er på ferien i varmen nå, og tenker at jeg er sjeleglad for at jeg slipper å gå høygravid på sommeren :)

Kommer til å savne deilige oster i jula... Elsker ost og kjeks - og rødvin.. Sukk...

Savner et glass rødvin på kvelden, ellers trives jeg nå som kvalmen har sluppet taket :) har ikke like stor appetitt for søtsaker lenger, men det er jo likså greit ;)

Back
Topp