Er det noe du savner med å ikke være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Jeg savner både spekemat, salami, å ta meg et glass rødvin innimellom, å ta meg et par sigg til fest, gå turer, trene, savner å spise sunt (nå er det så mye sunn mat jeg bare ikke klarer), savner å gå ned i vekt, savner å kose meg med shopping uten å ha utrolig vondt etter 2 butikker, savner å kjøpe meg nye klær (orker ikke flere gravidklær da utvalget her er elendig og jeg ikke vil kjøpe uten å prøve), savner å sove uten å våkne i smerte pga full blære (flere som får direkte vondt når de må veldig på do?)..

Heldigvis er dette bare noen få mnd av mitt liv og definitivt verdt begrensningene!:happy::Heartred

Jeg hadde vondt når jeg virkelig måtte på do (en gang i timen). Godt det går over, og premien er jo helt fantastisk! Gleder meg til Mars når dere begynner å få nurka deres! Premie for meg og det ;):Heartred

Savner å gå tur uten å føle at jeg skal omkomme etter 25 meter. Har veldig lavt blodtrykk og orker så lite. Gleder meg og til en kald øl, samt trilleturer med baby ( i to forskjellige settinger selvfølgelig :joyful:)

Savner å ta meg ei øl eller et glass hvitvin til maten. Gjerne spekemat! Og gjerne en sigg eller to (selv om jeg ikke røyker egentlig) :) Men aller mest savner jeg å være i aktivitet. Bekkenløsning og symfyseløsning hemmer hverdagen noe så voldsomt :sorry:

Back
Topp