Er det noe du savner med å ikke være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Spekemat? Salami? Alkohol? Røyk? Snus?

Mye man ikke kan spise eller gjøre. Hva savner du mest?

Jeg savner lange turer i skogen med bikkja. Takket være bekkenløsning så klarer jeg ikke å gå mer enn maks én kilometer.

Å sove på magen, kunne sitte slik jeg vil, løpe, jogge, gå tur uten og få vondt, bøye seg uten problem, pusse tennene uten og brekke seg, puste uten nesespray!

Være aktiv og ha energi til han jeg har fra før...
føler meg som en skikkelig dårlig mor når jeg ikke kan sitte på gulvet - bære- løpe/gå ute :(

Slippe å stønne for en minste ting.

Spekemat

Iskald øl

Ligge på magen

Barbere musa uten å omskjære seg

Å kunne arbeide som jeg kunne tidligere, bøye meg uten å holde på å spy, sove godt, slippe smerter i bekkenet og under ribbeinet på høyre side.. klærne mine!! Et glass rødvin i ny og ne. Haha

Men trøsten er at det går over

Spise hva man vil uten å tenke på om det er skadelig for babyen, bøye meg uten å nesten tippe, snakke uten å bli anpusten, gå turer uten å føle at man er på treningsleir, ta seg et glass vin, kunne se føttene sine igjen, barbere seg ordentlig uten å måtte føle seg frem:sour::p

Savner mest spekemat og salami! Og å ha på seg vintersko er et herk for tiden.. Joggesko er mye lettere med skoskje! :wtf:

Å være i jobb og aktivitet, ikke måtte spørre om andre kan bære ting, sove på magen, muligheten til å drikke et glass vin - OG brie!!

Jeg savner mest maten jeg ikke kan spise, rødvinspølse, spekemat, salami og brie!

Heldigvis er det verdt det og jeg har bestilt noe av dette til barselhotellet av mannen min :hilarious:

Savner maten jeg ikke kan spise, boblene og aperolen jeg ikke kan drikke, styrketreningen jeg har kuttet ut, en kropp uten ødem, å jobbe fullt, å være oppvakt og ikke trøtt, å sove en hel natt, å ikke måtte passe på blodsukkeret hele tiden, å kunne løfte alt jeg vil.

Spise hva jeg vil. Ta med ett glass vin eller en øl i ny og ned. Gå lange turer uten å bli så sliten. Ha energi og overskudd. Sove godt. Ha tålmodighet (spesielt med sønnen). Ikke ha så kort lunte. Jobbe uten å bli så sliten og trøtt. Ikke være svimmel eller få hodepine. Kosetid med sambo (kosen er helt noe annet nå som gravid). Ha hukommelse (er som en gullfisk nå). Barbere meg uten å bruke hundre år. Sist, men ikke minst føle meg vel.

Jeg savner både spekemat, salami, å ta meg et glass rødvin innimellom, å ta meg et par sigg til fest, gå turer, trene, savner å spise sunt (nå er det så mye sunn mat jeg bare ikke klarer), savner å gå ned i vekt, savner å kose meg med shopping uten å ha utrolig vondt etter 2 butikker, savner å kjøpe meg nye klær (orker ikke flere gravidklær da utvalget her er elendig og jeg ikke vil kjøpe uten å prøve), savner å sove uten å våkne i smerte pga full blære (flere som får direkte vondt når de må veldig på do?)..

Heldigvis er dette bare noen få mnd av mitt liv og definitivt verdt begrensningene!:happy::Heartred

Savner å kunne sove på magen, og kondisen min! Føler jeg blir andpusten av den minste ting. Skulle gjerne spist pepperkaker med blåmuggost - kanskje jeg må gjemme unna en boks til våren!
Ellers synes jeg det går veldig fint uten både vin, spekemat og oster.

Være aktiv og ha energi til han jeg har fra før...
føler meg som en skikkelig dårlig mor når jeg ikke kan sitte på gulvet - bære- løpe/gå ute :(

Det savner jeg også! Den dårlige samvittigheten tærer på..

Kroppen min, mindre følelsesmessig berg- og dalbane, brie, øl, salami❤️

Back
Topp