Er det noe du angrer på at du ikke gjorde i permisjonstiden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Permisjonen går mot slutten, noen har allerede begynt i jobb. Er det noe du angrer på at du ikke gjorde, eller noe du ville gjort annerledes? =)

Nei, det er ingenting jeg angrer på eller ville gjort annerledes. Jeg skulle bare ønske det hadde vært lettere, før de siste to mnd, for da hadde jeg kanskje klart å nyte større deler av permisjonen. Men jeg var veldig klar for å begynne å jobbe igjen :-) og pappaen trives veldig godt hjemme :-D

Jeg skal gå hjemme lenge enda:p men hvis det er en ting jeg angrer på så er det babysvømming! Dyrt, kaos i garderoben og bare stress! I tillegg synes jeg timene er litt skuffende.. Men må gå de gangene jeg har igjen, har ikke samvittighet til å droppe det når det var så dyrt..

Angrer på at jeg ikke ble med på barselgruppe (trodde vi skulle flytte...). Har gått alt for mye alene hjemme og dulla..

Heldigvis noen mnd igjen hjemme.. Men angrer på at jeg ikke koste meg mere helt i starten. Eks. Når tulla sovnet på meg, så la jeg henne i babynestet for å gjøre unna husarbeid. Neste gang skal huset heller få forfalle litt og jeg skal bare nyte, med henne sovende på meg i flere timer.

Kan ikke si jeg angrer på noe egentlig :-)

Angrer ikke på noe, synes bare tiden har gått litt for fort.. Skal heldigvis være hjemme til midten av april om ikke lengre :D

Har fortsatt mange måneder hjemme med jenta mi :D Angrer ikke på noe ;)

At jeg ikke begynte p jobbe feks et par dager i uka så jeg kunne dratt ut permisjonstida litt ;) syns det var gørr kjedelig å gå hjemme hver dag, men syns det er helt greit å slippe og jobbe 100% ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Angrer vel ikke på noe. Har kost meg masse, og skal gjøre det er par måneder til:)

Eneste jeg angrer på er at jeg ikke ble lenger hjemme med førstemann. Denne gangen skal jeg være hjemme lenger :) Det er så dyrebar tid, og du får den aldri igjen!

Jeg kom på et ting jeg angrer på, at jeg ikke hadde henne mer sovende oppå meg når hun var så liten at det var greit.
Var så koselig når hun sov på brystet mitt, så jeg burde gjort det hele tiden!
Hun sluttet med det så altfor tidlig.

At jeg ikke klarte å nyte baby tiden. Ikke klarte å kose meg på samme måte som med nr 1. Mye av grunnen er kolikken hu hadde.

Jøss, ein tråd eg ikkje har svart på :P

Ingenting eg angrar på eigentleg... Kanskje at eg ikkje gjekk fleire turar. I forhold til reinhold og slikt, hadde eg ikkje klart å gi meir faen uansett.

Jøss, ein tråd eg ikkje har svart på :P
Hehe samme her, men tror det er fordi jeg ikke var på langt nær ferdig med permisjon da den ble laget. Kan hende den er mer skureklut for flere nå?

Jeg anger nå (klok av bokstavelig talt skade) på at jeg ikke trente meg sakte opp istedenfor å kjøre på med to mil daglig når jeg endelig klarte p bevege meg. Men ikke alltid jeg hadde noe valg da. Ellers tror jeg ikke jeg kunne gjort noe stort anderledes... Hadde jeg hatt mer overskudd hadde jeg begynt tidligere (enn 6 mnd) på babysang/babycafe. Babysvømming synes jeg var perfekt å begynne ved 6 mnd og har kost med masse med.

Back
Topp