Er det mye?

wilma*

Glad i forumet
Har funnet drømmehuset mitt, men tipper vi ikke har råd til å kjøpe det..
Uansett jeg syns ikke at 2,7 mill er så verst jeg, eller er det det?

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16223851&sid=xz5ebc8KNzh037462&WT.svl=Link

Det er jo perfekt![:D]

Nærmere Lillehammer så går det fort opp flere millioner for et slikt hus[&:]
Timinutters kjøretur så er du på Lillehammer liksom, ikke så ikke[:D]

kommer til å bli så lei meg om det blir solgt og det ikke er vi som kjøper det![8D]

Veldig fiint hus da![:D] (har ikke peiling på huspriser jeg)

var ikke dyrt iallefall...

kjempeflott hus!! endel har jo med interiøret å gjøre og da men såg jo bra ut.pris varierer fra plass til plass
og for hvem som skal kjøpe det. har dere en ok økonomi så hadde jeg kjøpt jeg:)

Vet ikke hvor det ligger, med tanke på boligpriser, men vi har kjøpt hus i tromsø til 2,7, og det er på langt nær så fint som det der!!![:D]

ORIGINAL: Ice Queen

Det var lekkert og nå bor jo jeg i Stavanger ,og her så må man nesten bet 2,7 for en bod , så LØP Å KJØP!!!

Ganske enig i denne det huset hadde vært på mellom 4 og 4,5mil her... Hadde jeg bodd der borte å vert vandt til å bodd ut fra byen, så hadde jeg ikke nølt i det hele tatt.......

ORIGINAL: Hot*Mama

Veldig fiint hus da![:D] (har ikke peiling på huspriser jeg)

Jeg synest det va veldikt billig!
Kjempe fint hus [:)]

Det var et skikkelig råflott hus[:D] Kunne tenkt meg et sånt selv[:D] Synes ikke prisen var ille jeg,og Lillehammer har jo generelt høye boligpriser.

Vess dåkk får ok på lån så e d jo itj nå problem. Huse va knallfint, så skjønne d e drømmehuse. Dåkk treng jo itj å by 2,7 i starten heller da. Kan start på 2,4 for eksempel, åsså evt by mer vess d ikke godtaes. [:)]

SINNSYKT fint!!!.. og prisen var ikke så ille! Du får jo leieinntekter, og da får man stort sett 400- 500 000 mer i lån med en gang!.. Håper virkelig dere får kjøpt det flotte huset!!

Rett meg hvis jeg tar feil...

Er ikke dette huset som egentlig var en skole før? Og så renoverte de shiten for en del penger for å få drømmeboligen? (ja med utleie)

Løp og kjøp... Vi har nesten gitt 5 for vårt til nå.. Nybygd.. så den prisen var ikke ille. men er ikke kjent i Lillehammer da

Det kan godt hende..[;)]

jøss, det var jo rålekkert hus.[:)]
her jeg bor hadde det kostet  10 millioner for et sånt stort å fint hus

det var lekkert[:D]

haddet det vært her i tromsø hadde det fint koste rundt 4 mill

Back
Topp