Er det mye sykdom hjemme hos dere om dagen?

Det siste året har alle vært forbausende friske, sett bort i fra litt snørr og småforkjølelser.

Vi pleier alltid å få omgangssyka i hus hver gang den går, men har klart å holde oss friske.

3 av 4 av oss gikk under for omgangssyken for to uker siden. Han på 5,5mnd fikk det først, natten etter fikk jeg det, og tredje natten fikk mannen det.

Jepp! De siste to ukene har vært ekstreme.. først ble toåringen syk med forkjølelse, feber, hoste og øyekatarr, så fikk jeg omgangssyken mens han enda var hjemme.. tre dager senere fikk samboer omgangssyken og så fikk minstemann på 5 uker rs viruset og er nå innlagt på sykehus.. :sorry:

Jepp! De siste to ukene har vært ekstreme.. først ble toåringen syk med forkjølelse, feber, hoste og øyekatarr, så fikk jeg omgangssyken mens han enda var hjemme.. tre dager senere fikk samboer omgangssyken og så fikk minstemann på 5 uker rs viruset og er nå innlagt på sykehus.. :sorry:
Stakkar lille, går det fint med ham? :Heartred (altså, føler med dere andre også som har vært syke, men sånn en liten tass da:sorry:)

Stakkar lille, går det fint med ham? :Heartred (altså, føler med dere andre også som har vært syke, men sånn en liten tass da:sorry:)
Ja, nå går det heldigvis bedre :) ikke kult når de som er så små blir så syke nei.. :(

Her har det vært en veldig lang vinter med mye sykdom...

Blir mye sofakos og soving <3

Frøkna har vært syk siden November. Med et lite opphold i julen, og i starten på februar. Nå er det påann igjen. Høy feber siden tirsdag, og inatt oppkast og diaré.

God bedring

I jula var minstejenta på rundt 1 år innlagt på sykehus med trippel virusinfeksjoner med lungebetennelse, rs virus og influensa. Nå i det siste har vi vært hjemme med minstejenta med diaré.

Eldstemann har kun hatt litt influensa i jula og litt omgangssyken etter jul ellers så har han vært frisk.

Er uansett litt lei sykdom og bruke opp alle sykedagene. Det kommer alltid ved vinterstid

Uff,god bedring.
Gutten min på 10 uker er og innlagt med RS virus :( Han har vært der siden natt til torsdag og aner ikke når han kommer hjem :(

Uff,god bedring.
Gutten min på 10 uker er og innlagt med RS virus :( Han har vært der siden natt til torsdag og aner ikke når han kommer hjem :(
Uff, det er så skummelt når de små blir så syke :( vi lå på sykehuset fra mandag til fredag. Tirsdagen var definitivt den verste, men så gikk det gradvis bedre heldigvis :)
Masse god bedring til gutten din også ❤️ Håper dere kommer dere hjem snart. Livet på isolat er ikke kult..

Uff, det er så skummelt når de små blir så syke :( vi lå på sykehuset fra mandag til fredag. Tirsdagen var definitivt den verste, men så gikk det gradvis bedre heldigvis :)
Masse god bedring til gutten din også ❤️ Håper dere kommer dere hjem snart. Livet på isolat er ikke kult..
Takk for det. Vi skal prøve igjen og kutte ut highflowen idag,og kutte ned på saltvanninnhalering til annenhver time. Så hvis alt dette går bra,så kanskje vi kan hjem imorgen.
Nei,det er ikke kult.. vi tar annenhvert døgn,men får nesten brakkesykke her... merker jeg er psykisk og fysisk utmattet. I tillegg pusser vi opp hjemme,og har en på 4 og en på 6 og ta oss av.

Var veldig mye forkjølelse og noe diaré i november, desember og januar, men følte vi slapp "billig unna" sammenlignet med hvordan det var for ett år siden da det var barnehagestart. Da var både jeg og lille sammenhengende syk i 4 mnd, den ene sykdommen etter den andre.. Blir mye sofakos :)

Takk for det. Vi skal prøve igjen og kutte ut highflowen idag,og kutte ned på saltvanninnhalering til annenhver time. Så hvis alt dette går bra,så kanskje vi kan hjem imorgen.
Nei,det er ikke kult.. vi tar annenhvert døgn,men får nesten brakkesykke her... merker jeg er psykisk og fysisk utmattet. I tillegg pusser vi opp hjemme,og har en på 4 og en på 6 og ta oss av.
Lykke til! Var så deilig når vi endelig kunne ta av highflowen! Krysser fingrene for at det går for dere denne gang :)
Her tok jeg alle dagene på sykehuset, så var pappaen hjemme med toåringen.. siden jeg ammet og pumpet så mye måtte det bli sånn.. men jeg taklet det nok bedre enn det pappaen hadde gjort :p ble flink på å «være til bry» da.. uvant å måtte ringe på for hver minste ting.. «kanskje jeg kunne fått en kopp kaffe når du har tid?»:shy:

Back
Topp