Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkar lille, går det fint med ham? (altså, føler med dere andre også som har vært syke, men sånn en liten tass da)Jepp! De siste to ukene har vært ekstreme.. først ble toåringen syk med forkjølelse, feber, hoste og øyekatarr, så fikk jeg omgangssyken mens han enda var hjemme.. tre dager senere fikk samboer omgangssyken og så fikk minstemann på 5 uker rs viruset og er nå innlagt på sykehus..
Ja, nå går det heldigvis bedre ikke kult når de som er så små blir så syke nei..Stakkar lille, går det fint med ham? (altså, føler med dere andre også som har vært syke, men sånn en liten tass da)
Godt at han er bedre, skumle greierJa, nå går det heldigvis bedre ikke kult når de som er så små blir så syke nei..
God bedringJepp! De siste to ukene har vært ekstreme.. først ble toåringen syk med forkjølelse, feber, hoste og øyekatarr, så fikk jeg omgangssyken mens han enda var hjemme.. tre dager senere fikk samboer omgangssyken og så fikk minstemann på 5 uker rs viruset og er nå innlagt på sykehus..
Jepp! De siste to ukene har vært ekstreme.. først ble toåringen syk med forkjølelse, feber, hoste og øyekatarr, så fikk jeg omgangssyken mens han enda var hjemme.. tre dager senere fikk samboer omgangssyken og så fikk minstemann på 5 uker rs viruset og er nå innlagt på sykehus..
Uff, det er så skummelt når de små blir så syke vi lå på sykehuset fra mandag til fredag. Tirsdagen var definitivt den verste, men så gikk det gradvis bedre heldigvisUff,god bedring.
Gutten min på 10 uker er og innlagt med RS virus Han har vært der siden natt til torsdag og aner ikke når han kommer hjem
God bedring til din lilleUff,god bedring.
Gutten min på 10 uker er og innlagt med RS virus Han har vært der siden natt til torsdag og aner ikke når han kommer hjem
Takk for det. Vi skal prøve igjen og kutte ut highflowen idag,og kutte ned på saltvanninnhalering til annenhver time. Så hvis alt dette går bra,så kanskje vi kan hjem imorgen.Uff, det er så skummelt når de små blir så syke vi lå på sykehuset fra mandag til fredag. Tirsdagen var definitivt den verste, men så gikk det gradvis bedre heldigvis
Masse god bedring til gutten din også Håper dere kommer dere hjem snart. Livet på isolat er ikke kult..
Tusen takkGod bedring til din lille
Lykke til! Var så deilig når vi endelig kunne ta av highflowen! Krysser fingrene for at det går for dere denne gangTakk for det. Vi skal prøve igjen og kutte ut highflowen idag,og kutte ned på saltvanninnhalering til annenhver time. Så hvis alt dette går bra,så kanskje vi kan hjem imorgen.
Nei,det er ikke kult.. vi tar annenhvert døgn,men får nesten brakkesykke her... merker jeg er psykisk og fysisk utmattet. I tillegg pusser vi opp hjemme,og har en på 4 og en på 6 og ta oss av.