Er det mye sykdom hjemme hos dere om dagen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Ukene etter jul og nyttår har blitt typiske sykdomsuker. Influensa, omgangssyke, forkjølelse osv osv.. Har dere sluppet billig unna eller er det mye sykdom hjemme hos dere?

Hva finner dere på hjemme når sykdommen rammer? Sofakos og tv?

Når barnet ditt først blir sykt,kan det være lurt å ha denne artikkelen for hånd. Her står det masse nytte om mange sykdommer.

Viste du at du ikke bør bruke egenmeldingsdagene dine når barnet er sykt?

God bedring til alle syke barn og foreldre der ute.

upload_2019-2-20_9-6-46.png

Nei. Alle hadde en runde med forkjølelse for noen uker siden, men utenom det har det ikke vært noe.

Vi har sluppet relativt billig unna. Frøkna fikk det jeg mistenker er fjerde barnesykdom med feber og utslett, og jeg hadde litt feber. Men ellers bare forkjølelse :D

Ja, nå har vi hatt en runde alle 5! 3 av oss til og med2 runder :P

Mannen og jeg hadde omgangen i romjula, men ellers har vi alle bare hatt en forkjølelse hver etter jul.
Blir en del film og sofakos, men også en del perling når barna er syke

Omgangssyke, influensa, forkjølelse, ørebetennelse, feber uten forklaring, halsbetennelse, you name it we got it... :confused:

Nei bank i bordet har det vært lite sykdom.

Vært en runde forkjølelse nå, der jeg var den eneste med en dag feber, ellers ikke noe

Har vært forkjøla fra midten av oktober til midten av januar nå er det omgangssyken passet dårlig siden mor er høygravid. Hatt noen runder med uforklarlig feber og øyebetennelse på mini i tillegg.

Jeg har hatt en langvarig forkjølelse, men de andre har sluppet unna heldigvis.

Her har det gått i ett siden midten av januar. Influensa alle tre. 2 ørebetennelser og bronkitt på lillemor. Bronkitt, bihulebetennelse og ørebetennelse på meg. Mannen hoster til han kaster opp. Lurer på når vi skal få tatt unna alt som forefaller på jobb..

Akkurat ferdige med omgangssyke. Var hardt denne gangen, høy feber i tillegg til spying.. Aldri sett storebror så syk før, varte heldigvis ikke lenge.

Alle 3 ungene har vært syk i tur og orde, nå er det minsten som er forkjølt og har høy feber.

Foreløpig har vi voksene sluppt unna, men regner med vi står for tur!

Mann og barn hsr hatt omgangssyke (jeg er vist immun eller noe) og ungen har hatt munn og håndsyke samt vannkopper. Men føler vi har sluppet heldig unna hittil uansett da.

Vært alt for mye sykdom siden januar!!

Spysjuka, vannkopper, forkjølelse generelt! Drittlei...

Jeg var sykemeldt 14 dager i januar, så har jeg hvert hjemme 10 dager med småen samt at mamma tok ett par dager med småen den ene runden han var syk. Så jeg har hvert mer hjemme enn på jobb i år..

Back
Topp