Er det mye snakk om kjærester hos barna deres?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her var det null interesse for kjærester før etter jul i 4.klasse. Siden det har det vært mye kjærester
 
Ja blandt jentene i klassen og guttene blir jo innimellom "involvert" i det som kjærster. Men virker ikke særlig interessert i kjærestegreier eller jenter annet enn lekekamerater. Går i tredje nå.

Jeg husker gutter ble interessant i fjerde klasse (altså det som er femte nå). Tror nok det er alderen ;)
 
Nei..men hun er bare 6,5 år.
Hun sier heller at; "jeg vet ikke hvem jeg vil bli kjæreste med når jeg blir stor enda. Men det finner jeg ut senere."
 
Har en sønn som har hatt kjærester siden småbarn, ca 2 1/2 år...det er ei jente han alltid "faller tilbake til". De gikk på samme avdeling hele barnehagen og nå går de i førsteklasse sammen. Han har også "giftet" seg med to forskjellige. Han kommer til stadighet med utsagn som "jenter er jo så fine", "hun er så søt at jeg blir varm i hodet"...osv. Man kan jo håpe på at han blir romantisk som voksen da...! Vet ikke hvor han har dette fra eller hvordan det egentlig startet...han har bare vært sånn hele tiden...
 
Merker interessen har begynt å øke litt, men er ikke helt tatt av enda. Regner med det kommer for fullt i 4.-5. :)
 
Her har mini fortalt at han og tre andre gutter i første klassen er forelsket i samme jente :p stakkars det er nesten så jeg kjenner hjertesorgen stikke litt på demmes vegne allerede :p

For min del kan det godt vente noen år før det blir kjærester
 
Frøkna går i 3 klasse og har hatt samme de 2 samme kjærestene siden 1 klasse. Men hun prater lite om slikt.
 
Back
Topp