ER DET MULIGT???

Jadda26

Elsker forumet
ganske enkelt heilt utrulig ka folk kan gjere i stupfylla[:@][8|][:@][&:]

Helt utrolig![:@]

at det er mulig NÅ skjønner jeg ikke..[:(]  Grusomt[:'(]

Men da foreldra mine kjørte med oss løse i bagasjerommet da vi var små var det MYE mindre fokus på sikkerhet for barn i bil.. Foreldra mine er avholdsfolk også, de - så det var iallefall ikke pga fyll at vi satt uten belte[;)]

Tidene forandrer seg - det skal være visst[8|]

Fytti,håper hun blir fratatt barna sine..noe så uansvarlig!!!!!!! Kjenner jeg blir sinnsykt forbanna her!! [:@]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Men da foreldra mine kjørte med oss løse i bagasjerommet da vi var små var det MYE mindre fokus på sikkerhet for barn i bil.. Foreldra mine er avholdsfolk også, de - så det var iallefall ikke pga fyll at vi satt uten belte[;)]

du mente vell i baksetene??

ORIGINAL: Sandra21

Når det var fullt i baksetet satt et par av oss i bagasjerommet (Volvo stasjonsvogn)

Men det var jo bare sånne superkorte turer, da[8|]
men likevel - hadde ALDRI latt mine barn sitte sånn - ikke med den kunnskapen vi har om sikkerhet for barn i bil NÅ[;)]

Er ikke mer enn noen få måneder siden (desember) at vi (dvs. foreldra mine) vraket en bil som ikke hadde seler i baksetet, forresten - den bilen var -81.modell[8|]

ORIGINAL: Pivi

Helt utrolig![:@]

sign

ORIGINAL: Sandra21

Når det var fullt i baksetet satt et par av oss i bagasjerommet (Volvo stasjonsvogn)

Men det var jo bare sånne superkorte turer, da[8|]
men likevel - hadde ALDRI latt mine barn sitte sånn - ikke med den kunnskapen vi har om sikkerhet for barn i bil NÅ[;)]

Er ikke mer enn noen få måneder siden (desember) at vi (dvs. foreldra mine) vraket en bil som ikke hadde seler i baksetet, forresten - den bilen var -81.modell[8|]

hehe ja da så.. nei satt baki i og.. fra postkassa eller fra butikken...tok maks 5min å kjøre.. men som du sier, da viste de ikke så mye om barn og sikkerhet i bil..med den kunnskapen nå så hadde jeg ikke kunne vurdert å latt mine barn sitte baki sånn.. aldri om det haddde skjedd..

ORIGINAL: jealie24

Fytti,håper hun blir fratatt barna sine..noe så uansvarlig!!!!!!! Kjenner jeg blir sinnsykt forbanna her!! [:@]

Ja, helt utrolig at en MOR kan gjøre noe sånnt?!?!!! Tragisk.. håper virkelig at barnevernet blir kontaktet og at NOE skjer... [:@][&:]

I alle dager .....at det går ann ! [:@]

Back
Topp