ER DET MULIG?

carinasverden

Forumet er livet
Jeg har vært heldig (trodde jeg) som ikke har fått strekkmerker på magen ennå.
Men kroppen gjør opp for dette ved å gi strekkmerker alle andre mulige steder.
Ja, hoftene har fått en god dose, det er vel normalt. Av en eller annen grunn har jeg fått noen (heldigvis lyse) på den ene overarmen (jeg har jo ikke lagt på meg el der.!?) Og noe jeg ikke hadde oppdaget, men som samboern min så: Av alle steder man kan få strekkmerker har nå underlivet mitt blitt angrepet[&:] ca midt i det hårete området liksom, jeg visste ikke engang at det faktisk gikk an[8D] Og på toppen har jeg nå begynt å få noen lyse startende noen på magen.

Men vi tar det med godt humør her hjemme, jeg kaller meg selv tiger og samboern min leopard (han har fått pytoriasis rosea) haha[:D]

Jeg tror nok det er fåtallet som slipper unna og jeg tror ikke jeg slipper unna jeg heller. Vi får ta det som kvinner[:D]  og kalle det æresmerker som mange andre gjør. Det er vel en del av svangerskapet.

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg tror nok det er fåtallet som slipper unna og jeg tror ikke jeg slipper unna jeg heller. Vi får ta det som kvinner[:D]  og kalle det æresmerker som mange andre gjør. Det er vel en del av svangerskapet.

det ordet likte jeg bedre: Æresmerker:)
Har ikke fått enda, men blir ikke overrassket om det dukker opp noen

Jeg ser ut som en "hvit" og rød tiger på magen..[&:] Men æresmerker likte jeg og. Var et fint ord på det![:D]
Har litt noen merker foran på hoftene og, men underlivet aner jeg ikke. Det ser jeg ikke lengre gitt...haha![:D]

jeg hadde noen på rompa, rett nedom trusekanten :p små tynne. men de er nesten borte nå pga den økologiske strekkmerkeoljen som jeg begynte å bruke på Torsdag :) 

Hva heter den???[8|][:D]

Back
Topp