Er det mulig!!!!???

ORIGINAL: Actrine

Sitter og leser den nå..

Lurer på om Monicabebe er alias Stine...[8D]

Det var gøy å lese!!![:D][:D][:D]

Lurer på om jeg skal bytte nick til Anne... hihi.. morsomt![:D][:D][:D]

haha, synes Anne passet fint[8D]

Den historien om Stine er faktisk ikke Monicabebe nei, men jeg innså i ettertid at det kunne virke sånn på de som har vært her en stund. Det er historien til ei "scrappevenninne" av meg så den er faktisk i fra denne byen[8D][:D] (hvis ikke jeg har brukt navnet flere plasser, haha, det var skikkelig vanskelig å huske - og komme på nye nick til folk, og jeg ser at jeg ikke har vært like flink alle plassene, men veilederen mente det var nødvendig[8|] som om det skal publiseres, men men[:)] )

Forstår godt at det ble en B!!! Veldig bra skrevet! har videresendt den til olive (fordi jeg sladrer med henne.. hihi) og til oslojente.. håper det går fint! [8D]

ORIGINAL: Actrine

Forstår godt at det ble en B!!! Veldig bra skrevet! har videresendt den til olive (fordi jeg sladrer med henne.. hihi) og til oslojente.. håper det går fint! [8D]

Takk, vet ikke om jeg hadde blitt så imponert om jeg hadde lest det selv da[8D] men jeg er kjempefornøyd med karakteren!

Går bare fint at du sender den videre ja[:)]

Aha.. ja det kunne vert Trillemor og monicabebe!!

Knall bra. Og ikke minst GODT skrevet. Jeg synes også historien om Stine passet til Monicabebe og Lillemor[:D]

En velfortjent B!! Kjempebra og interessant.[:)]

Takk dere, jeg er fortsatt veldig svevende her jeg sitter[8D][:D][:D]

dette var imponerende - spennende og morsom lesing, og jeg føler meg beæret over å være sitert to ganger! Jeg kan visst skifte navn til ..... lene [:D]

JIPPI!!!! Gratulerer sååå mye!!!
Og jeg og vil jo selvfølgelig lese oppgaven.. [:D] Ligger den på privaten eller trenger du mail?
(OM jeg får lese den da.. [:D])

Kan noen videresende den til meg og?
Merker jeg begynner å bli spent nå altså... [:D][;)]

SUUUUUUUUUUUPERT!!!!
Hva har du tatt bachelor i?

Så herlig[:D] Gratulerer så mye!!

ORIGINAL: Almyrida81

JIPPI!!!! Gratulerer sååå mye!!!
Og jeg og vil jo selvfølgelig lese oppgaven.. [:D] Ligger den på privaten eller trenger du mail?
(OM jeg får lese den da.. [:D])

Jeg sender den gjerne på mail til dere som vil lese, jeg finner ikke noen annen måte å gjøre det på[:)]

ORIGINAL: *Gullungene*

SUUUUUUUUUUUPERT!!!!
Hva har du tatt bachelor i?

Bachelor i sosiologi, lenge siden jeg begynte og har jo etter hvert hoppet over på bachelor i sosialt arbeid, men nå er jeg endelig ferdig med den første graden i alle fall[:D]

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!
Sender deg e-mail adressen min jeg og håper at jeg også får lov til å lese[:D][:D][:D]

WOW!
Det var jo kjempebra, så jeg er ikke overrasket over karakteren du fikk [;)]

Og det var veldig koselig å bli "sitert" i oppgaven din [:D]
...spesielt når det er noe som kommer fra hjertet [;)]

ORIGINAL: Nøste77

WOW!
Det var jo kjempebra, så jeg er ikke overrasket over karakteren du fikk [;)]

Og det var veldig koselig å bli "sitert" i oppgaven din [:D]
...spesielt når det er noe som kommer fra hjertet [;)]

Takk[:)] veldig koselig med tilbakemeldinger fra dere, jeg skjønner jo om stoffet blir både tørt og kjedelig for dere for det er jo et veldig teoretisk fag. Samtidig er det første gangen jeg skriver med så mange kilder og sitat på den måten så jeg ble litt imponert selv over at jeg faktisk fikk det til, og så enkelt det egentlig var, jeg trengte jo bare skrive halve oppgaven selv, resten gjorde jo dere[8D][:D]

Ja, det var en veldig bra oppgave!! En VEL fortjent B!!!!! [:)]

ORIGINAL: oslojente1980

Knall bra. Og ikke minst GODT skrevet. Jeg synes også historien om Stine passet til Monicabebe og Lillemor[:D]
'jeg må si jeg er noe nysgjerrig nå...[8D][8D][8D]

Gratulerer, kjempebra

Back
Topp