Er det mulig

Cillia

Elsker forumet
Er sååå trøtt. la meg 9 i går, likevel sovna jeg på sofaen klokka 17 i dag, og begynte å grine når jeg ble vekket. Føler ikke det er min kropp lenger..[X(] Er så enormt travel på jobb for tia også...Men det er jo verdt det da..... [:-] Andre som har det på samme måte?

kjenner meg godt igjen!
men begynner å hjelpe seg litt, men orker svært lite fortiden.
sambo jobber jo 100% + at vi holder på å fikse huset ute, så er mye alene med minsten også.
men som sagt det er verdt det[:)]

Legger meg ofte kl ni om kvelden, og er dautrøtt hele dagen. Og jeg er 50 % sykemeldt og. I dag vil jeg faktisk legge meg nå... brygger på influensa, så har bare lyst å sove i dag...

Men kroppen trenger nok hvile nå, og spes visst du dtresser på jobben[;)]

Jeg har det helt likt! Legger meg senest klokka ti hver eneste kveld, i tillegg sover jeg en halvtime på ettermiddagen. Har det kjempetravelt på jobb, da jeg kom hjem i går og mannen spurte hvordan dagen hadde vært, brast jeg i gråt fordi jeg var så trøtt og sliten. [:(]  Gleder meg til å få litt energi tilbake! Må nevne at jeg har ei svært forkjøla jente på 14 mnd, som styrer litt om natta også, da, seff akkurat nå [;)]

Er uten jobb for tiden så jeg sover 2 timer på formiddagen og så må jeg sove litt mer på ettermiddagen ,men det kan jeg ikke så når vi skal se film i 22 tiden sovner jeg [8D]

Back
Topp