er det mulig

tafas

Elsker forumet
oppdaget at kobberspiralen jeg fikk satt inn igår lå inn i skjeden (hadde ingen smerter leller blødning)[:(]etter all smertene jeg har hatt under innsetting så ble den utstøtt[:'(]prevensjon m hormoner er ikke noe for meg, tåler ikke selv de som virker lokalt[&o]vet ikke om jeg skal prøve igjen m spiral eller blir bort kastet i tillegg til smerter..noen som har vært borte i noe sånn, mener at de prøvde flere ganger med å sette spiralen inn til den satt riktig??takker for svar

Hender de faller ut, ja.
Men det skal ikke være så vanskelig å få den inn... Ikke var det spesielt vondt heller, syns jeg, så høres jo ut som om de har gjort noe feil når de prøvde å få den inn hos deg.

Ring å klag! [:)]

huff da går det ann altså...  aner ikke hva som jeg lurt jeg... her satser vi beinhart på avhold og å hoppe av i svingen[8D]

Har du prøvd p-ringen?

ORIGINAL: Tessa

Har du prøvd p-ringen?
[/quote
prøvde nuvaring ,,blødde i 4 uker natt og dag...ble koko i hodet

uff[:o] sender bare trøstekoz jeg... aner ikke hva som kan ha skjedd[&:]

ORIGINAL: **Ly**

Hender de faller ut, ja.
Men det skal ikke være så vanskelig å få den inn... Ikke var det spesielt vondt heller, syns jeg, så høres jo ut som om de har gjort noe feil når de prøvde å få den inn hos deg.

Ring å klag! [:)]

ikke vondt ikke blødning, bare følelse at den falt ned..og det stemte etter skjekk...tenker oxo at den ikke ble satt riktig..hvordan kan jeg klage..tør ikke ...hva skal jeg si da? sikkert legen skal ikke innrømme feilen[8|]

Back
Topp