Er det mulig...

malla29

Forelsket i forumet
Å få underforum på vår side, så vi kan ha alle lekene der, slik at de som ønsker å spille kan spille i fred og ro... uten at folk blir irritert over lekene.... (synes det var for mange leker nå)

Jeg vil ikke at noen skal føle at dette blir skrevet om dem eller at de skal forlate maiklubb for det! Ikke missforstå meg nå!

Kanskje moderatorene kan diskutere og få de til!!!

Takk!

Ja det var en god ide. Jeg er ikke med på lekene så jeg prøver å finne de vanlige innleggene innimellom... er ikke irritert over dem asså, fint at dere kan kose dere med leker, men god ide å sortere litt så er det lettere å finne det man er interessert i. [:)]

Hørtes ut som en bra løsning[;)]

Går det ikke bare ann å samle dem i en tråd da??
"Mai jentenes leke tråd" eller noe sånt??

Tenkte på det før i dag, at noen kommer sikkert til å syns at lekene tar mye plass her nå, men dere vet at vi kan bla oss bakover i sidene også[;)][;)]
Neida, seriøst-jeg skjønner hva dere mener og det hade vært kjempe greit med et underforum med lekene,så kan vi boltre oss alt vi orker vi som er litt barnslige[:D]

God ide malla29[:D]Syns også det vart masse...

ORIGINAL: malla29

Å få underforum på vår side, så vi kan ha alle lekene der, slik at de som ønsker å spille kan spille i fred og ro... uten at folk blir irritert over lekene.... (synes det var for mange leker nå)

Jeg vil ikke at noen skal føle at dette blir skrevet om dem eller at de skal forlate maiklubb for det! Ikke missforstå meg nå!

Kanskje moderatorene kan diskutere og få de til!!!

Takk!

Veeeeeeeeeeeeldig ENIG!

kjempe god ide syns æ...[:D]

Okey da, siden ingen andre vil gjøre noe med det, så skal jeg sende en pm til Maren å høre om det lar seg gjøre[;)]

Back
Topp