Er det mulig???

babyklarnå

Elsker forumet
Jeg tok en test i ettermiddag, og der kom det opp en svak svak svak strek. Jeg tørr ikke helt å tro på den, har fått slike tester før, og mensen har kommet dagen etterpå. Jeg får prøve igjen om et par dager om ikke TR har kommet i løpet av torsdagen.

Har tatt en digital, og der står det GRAVID [:D]

Håpa den blir sterkare[:D]

Ja det hadde jo vært helt topp om den gjorde det [:)] Men som sagt, hatt 2 kjemiske før [:(] Så jeg er ikke så veldig optimist. Har ømme pupper, og det strekker veldig nederst i magen, og det murrer i korsryggen...så alt dette kan jo være gode tegn på at mensen er i anmarsj.

ooooh spennende da [:D]

ORIGINAL: fano

ooooh spennende da [:D]

Jeg klarte ikke å vente lenger...måtte bare ta en ny test i dag med morgenurin, den i går var tatt med ettermiddagsurin. Ser dere det samme som jeg ser?

Jeg ser nå at det er et veldig dårlig bilde, krysset er MYE tydeligere i virkeligheten....har bare et fryktelig dårlig kamera [:(]

Eg ser absolutt eit kryss der[:D] 

Kviskre eit lite gratulerer så håpe eg du får ein enda sterkare test etter kvart[:)]

Åhjelpes meg....dette her er nesten litt skummelt syns jeg [:D] men om det jeg ser stemmer, så er jeg bare overlykkelig.

[:)]

Oioioi, er ett svakt kryss der.
Dette er jo super spennende.

Hvisker forsiktig gratulerer. [;)]

Ja det er nesten litt for spennende for meg dette her [:)] Skulle ønske jeg hadde et bedre kamera, men sånn er det bare [:)] kan prøve å se om dette bilde er litt bedre.

Å! Så spennende! krysser fingrene for at du får flere positive tester [:)]

Kommer nok til å teste litt mer framover ja...om ikke TR plutselig skulle finne på å dukke opp....håper jo ikke hun gjør det....ser ikke ut til at hun skal komme utfra bildet ihvertfall [:)]

ORIGINAL: babyklarnå

Kommer nok til å teste litt mer framover ja...om ikke TR plutselig skulle finne på å dukke opp....håper jo ikke hun gjør det....ser ikke ut til at hun skal komme utfra bildet ihvertfall [:)]

Tr kan bare holde seg langt unna deg nå.
Gleder meg til å se testene dine i dagene framover. [:)] Du må legge ut bilde vettu.

Ha en fin dag.

Ja TR trenger ikke å komme hit på en stund ihvertfall [:D] *bort med deg TR*
Det skal jeg gjøre vet du [:)] Kommer nok til å ta en i morgen, og på fredag også, så får vi se hvordan de utvikler seg.

Ønsker deg også en strålende fin dag [:)]

Oi oi oi, ser jo tydelig streken der da[:)][:)][:)][:)] Håper den bare blir sterkere for hver dag og at tanta holder seg laaaaaaaaangt unna[:)]

Ser et kryss der ja! Hurra!! Satser på at tanta vet å holde seg langt borte denne gangen.
Lykke til framover med flere positive tester[:)][:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Oioioi, er ett svakt kryss der.
Dette er jo super spennende.

Hvisker forsiktig gratulerer. [;)]
[;)]

Back
Topp