Er det mulig??????????????

Frk.Chicka

Forumet er livet
I forgårs prata meg med helsesøster om avføringen til lillegutt, fordi han har begynt og bæsje 10-15 ganger om dagen, også er det slimete og grønt....
Hun visste ikke helt, siden vi ikke har hatt noen kostholdsendringer eller noe slikt...

Hun nevnte noe om at det kunne være infeksjon og ville ha oss inn til legen idag kl 13.15 for sjekk!

men idag har legen ringt 2 ganger, den siste for å fortelle oss at han ikke ville ha oss der pga smittefare...
Så jeg spurte hva vi liksom skulle gjøre da...
nei, det visste han ikke...

Så da sitter vi her da!
Her 100% sikker på at alt er bra da, formen er fin og er en blid gutt...
Men når hun begynte og snakke om infeksjon og greier begynte jeg jo å lure litt, og nå vil de ikke sjekke engang????

herregud så teit!
går ikke ann å si sånn [:@]

De vil ikke ha barn på helsestasjonen som er syke. Smittefaren er veldig stor på et sånt sted, men du kan jo evt kontakte fastlegen. Rart at hs ville ha skjekket evt sykdom på helsestasjonen[8|]
Virker han i fin form er det sikkert ikke noe i veien. Ammer ikke du da?! Vanlig at mengden og hyppigheten varierer. Men for sikkerhetsskyld kunne du jo skjekke med legen.

Nei fy så teit!

De må jo opplyse om alternativer skal de si noe sånn.

Skulle han ringe opp igjen, eller skulle liksom du ordne opp i det selv nå??

Skulle visst finne på noe lurt selv...

Avventer nok litt og ser!
Men dette er samme legen som påstod til meg at amming er prevensjon og ikke ville gi meg minipillen!

Har jo opplevd det samme selv som du veit Chicha,men da var det feberen de ikke ville hjelpe meg med og måle.Det er liksom liten hjelp man egentlig får fra helsesøstrene når man egentlig trenger det.
Jeg er i grunn lei hele helsestasjonen jeg da,har opplevd og hørt så mye igjennom de årene jeg har brukt den at fy.

Er det mulig[8|] det er det teiteste eg har hørt- ikkje mange som kan gå til legen då[:'(]

Det er det teiteste jeg har hørt. Kontakt fastlegen og hør. Kan jo hende han ikke ville ha dere der pga at det er så mange babyer på en helsestasjon... Hvem vet.
Tror jeg ville ringt fastlegen for å være sikker. Det er jo sikkert ufarlig, men greit å vite allikevel...

Uff, så teit den praksisen var da!!! Nekter de deg å komme, må de jo ha et alternativ til dere!!!

Høres jo ut som om alt er bra siden han er så fin og fornøyd, men det kan jo være greit å høre med fastlegen eller en annen lege, om hva dette er for noe...

Lykke til!! [:)]

??????
er det mulig?
hadde bytta lege på flekken!
hadde ringt en anna lege i morra.

Dra til fastlegen din, du skal aldri dra på helselstasjon for å undersøke om barnet ditt er sykt eller ikke når du mistenker at h*n er syk! Står på en lapp ihvertfall på min helsestasjon, det gjorde det på de to jeg hadde med Sebastian også.

Back
Topp