er det mulig???

mamseen

Elsker forumet
nå skal vi dra natt til torsdag til spania..  og tror dere ikke at småen¨våkna med 40 i feber og 2 tennisballer i halsen i dag da.........     skal vedde på at det er halsbetennelse igjen[:(]   har en vatale med legen at jeg bare skal ringe i morgen og komme opp da hvis det ikke e bedre, men faen så utgjort da!!!!!!!!!!!!!!!

usj. helt typisk det der ja. men dere har ennå noen dager å komme dere på. gggggggggooooooooooooooooooooodddddddddddddddddd  beeeeeeeeeddddrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnngggg.

Gooooooooooooooooooooood beeeeeeeeeeedring til lillegutt![:)]

tusen takk....    han har fortsatt feber og har ikke spist og nesten ikke drikki i hele dag...  så vi får nok ta oss en tur til legen i morgen eller onsdag..   håper han ikke får vondt når vi skal fly.... 

Å nei det er såååååå typisk. Håper han kommer seg fort iallefall.
Har det mye????

Ole Martin skal ta sine bort mest sannsynlig det er kjempe store hele tiden og legen tror han har små puste stopp på natta av de. Men pappen her i huset har hatt kjempe store.

Er han mye plaget så hadde jeg spurt om å få ta de bort en liten narkose og slippe å bli palget av det mer.

Sender en kjempe store god bedrings klem til han

God bedring til gullet ditt!!!!
Typisk det at det skal komme sånne ting når det passer dårligst mulig.
Håper han blir litt bedre før dere skal dra!!!!

ja han har det veldig mye...  har vel hatt 5-6 halsbetennelser og 4 omganger med strep.....   så jeg skal prate med legen om det når vi kommer hjem fra ferie...   de er konstante hovne..  sånn at du ser de utapå halsen...

Sender en kjempe store god bedrings klem til han!!![:)]

[link=http://pic4.piczo.com/stasjstasj/?g=12528996&cr=4][/link]

Back
Topp