Er det mulig?

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Asså, nå har ting sunket litt inn i den tjukke skallen min… :P

min første fødte var «shit happens» om jeg kan være så ærlig å si.. hehe.. evig takknemlig, skolejente i år <3

nr to var ikke planlagt, altså «p-pillebarn» men like takknemlig for han, straks 2 år :)

Og nå har jeg altså «kondom som sprakk/angrepille baby» på vei… Tørr knapt sitte ved siden av mannen!

flere som har lignende historier?

Nr. 1 p-pille
Nr. 2 unnfanget på den ene gangen vi hadde sex etter fødsel (7-9uker etter), jeg fullammet og hadde ikke fått mens. Og i tillegg så satte jeg inn Spiral da jeg var 8-9uker gravid (visste ikke at jeg var gravid, og legen sjekka det ikke)

Nr 3 var planlagt, og denne fjerde har vi prøvd på i ganske lang tid før satt:)

Er nok ille helt likt, men valgte kallenavnet mitt av en grunn…
Har alltid hatt menssyklus som ei klokke. Og da mener jeg at jeg kunne forutse hvilken tid av døgnet jeg kom til å begynne å blø. Så lenge fungerte det veldig fint å bruke «kalendermetoden» for å slippe å avle unger.
Så våren 2019 hadde jeg de siste eksamenene av bacheloren min igjen og stresset sendte hele livmora mi i full forvirring. Type blø i en hel måned, ukes pause, blø i to dager osv osv. I det jeg ble ferdig med siste eksamenen og plutselig kom på at jeg ikke hadde blødd på nesten to måneder, tok jeg en test…. Den var visst positiv gitt:eek:!!
Denne gangen var det noe av det samme; hadde av en eller annen grunn plutselig mensen dobbelt så lenge som jeg pleier. Så med bom på eggløsninga, ser det ut som det blir to relativt tette:hungover:
Og jeg liker ikke ha sex med samboeren en gang, så jeg hadde liksom ikke forestilt meg å være i denne situasjonen:wtf:
Ble litt for ærlig det her, men shit au! Det er så mye babykliss og -lykke her inne, at jeg prøver å se det som at jeg bare opprettholder en viss balanse:smiley-angelic008

Første planlagt.
Denne var "eggløsning er over og ferdig for mange dager siden, men oooops korona vaksinen har føkket opp systemet og der kom eggløsning nr2".

Nr 1 p-piller, fant det ut i uke 8..
Nr 2 skulle jeg liksom følge en kalender, null peiling på hva en syklus er.. fant ut i uke 10, begynte å få litt bekkenløsnings-smerter
Nr 3 super planlagt 12 år etter første woups :knegg: har lært veldig mye om kvinnekroppen i prøvingen.

Første var litt ops..
Nr 2 ble unnfanget 4 mnd etter første..
Var ung og trodde ikke det var mulig når man ammet og blødde som en stukken gris..
Nr3 kom som en overraskelse
Og nå nr 4 med ny gubbe. Gikk på p-stav og hadde den i nesten 3 år. Den satt ganske dypt i armen så jeg fikk litt panikk takket være google.. :sour: tok den ut i Juni,fikk mensen i august så dvs den beskyttet altså juli :confused: En eller annen gang i slutten av august.. Eller begynnelsen av september har eggløsningen min bare "fuck it, du er 36 år gammel og behøver en unge til:wacky:" Gubben var ikke helt klar for den pappa rollen, men nå går det i navn, viktig at ungen skal være helsvensk :hilarious: når ungen får mitt statsborgerskap :p og andre småting. Når jeg tenker så er mine 3 andre eldre enn gubben sammenlagt i alder. :cool:

Back
Topp