ER DET MULIG???

Dårris

Glad i forumet
Nå blør jeg. Friskt blod, både på papiret og i do. HVORFOR SKAL DETTE VÆRE SÅ INNI HELVETES VANSKELIG??!? :(

God påske da, alle sammen! Jeg skal på ferie med familien og blø fysisk og psykisk :mad:

FML

Dette trenger ikke bety noe. Mange blør uten at det trenger å bety SA ! Har du vondt ?

:( huff da.. håper det plutselig gir seg. Jeg blødde friskt blod, og det stoppet etter en dag, det var bare en blodamsamlimg som kroppen kvittet seg med.

Nei, svake mensenmurringer. Men det er helt likt som første SA. Da blødde jeg jevnt litt i flere dager, og så kom siste rest. Ingen smerter da heller. Jeg bare vet at dette ikke er en solskinnshistorie :( I går hadde jeg "rieaktige" smerter i mellomgulvet/bryst/rygg. Ikke nede ved livmoren, men det var helt lik følelse som da cytotec'en hadde virkning ved MA i nov. Symptomene har vært fraværende siste dager, og fikk bare "gravid 2-3 uker" på digital 5+3..

Huff da... blod er aldri morro i denne sammenheng... Men som over her sier, hvis du ikke har smerter så kan det jo hende dette går Bra! Håper iallefall det og at påsken ikke blir helt ødelagt [emoji813]️

Huff da... blod er aldri morro i denne sammenheng... Men som over her sier, hvis du ikke har smerter så kan det jo hende dette går Bra! Håper iallefall det og at påsken ikke blir helt ødelagt [emoji813]️
Nei, skal klare å ha en fin påske, så blir det oppstart med forsøk nr 8 så fort som mulig :)

Nå blør jeg. Friskt blod, både på papiret og i do. HVORFOR SKAL DETTE VÆRE SÅ INNI HELVETES VANSKELIG??!? :(

God påske da, alle sammen! Jeg skal på ferie med familien og blø fysisk og psykisk :mad:

FML

Å nei! Og så midt i påsken også. Synes så synd på deg! Det kan fortsatt gå helt fint, mange blør i svangerskapet og det går helt fint likevel. Prøv å tenke positivt!

De digitale testene skal du ikke stole på. Jeg fikk 2-3 på digital da jeg var 5+0 og da var det til og med to der inne. (Nå er det bare en igjen fikk jeg bekreftet idag, men på ultralyd 4+5 var begge fostersekkene av riktig størrelse uten at digital slo ut på 3+).

Håper at blødningen stopper raskt og at alt går helt fint. Krysser alt jeg har for deg!

FML
Neeeei, kjære deg[emoji32] [emoji26] Først og fremst må du ikke ta sorgene på forskudd. Mange gravide har uskyldige blødninger i førsten av graviditeten! Har du smerter? Forstår jo med din historikk at du er redd, skeptisk og "tenker det verste". Du har ikke tilgang til en gynekolog, så du får sjekket med UL? Vet ikke om du skal på fjellet på påskeferie? Uff, får så vondt av deg, søte du[emoji22] Håper dette bare er en uskyldig blødning[emoji173]

Uffda! Det jeg vil si først er at det trenger ikke bety sa! Blødde selv friskt blod mellom 3+5 og 4+4 dette svangerskapet. Selv dro jeg rett til legevakten når jeg oppdaget blødningen og fikk henvisning til ul. Har nå vært på to ul og alt ser fint ut.
Så ikke ta sorgen på forskudd! :Heartred

Å nei! Og så midt i påsken også. Synes så synd på deg! Det kan fortsatt gå helt fint, mange blør i svangerskapet og det går helt fint likevel. Prøv å tenke positivt!

De digitale testene skal du ikke stole på. Jeg fikk 2-3 på digital da jeg var 5+0 og da var det til og med to der inne. (Nå er det bare en igjen fikk jeg bekreftet idag, men på ultralyd 4+5 var begge fostersekkene av riktig størrelse uten at digital slo ut på 3+).

Håper at blødningen stopper raskt og at alt går helt fint. Krysser alt jeg har for deg!
Takk, ja dumt å stole på de digitale, angret veldig på at jeg tok den! Så godt at det ordnet seg for deg! Var det ivf hvor du satte inn to? :)

Neeeei, kjære deg[emoji32] [emoji26] Først og fremst må du ikke ta sorgene på forskudd. Mange gravide har uskyldige blødninger i førsten av graviditeten! Har du smerter? Forstår jo med din historikk at du er redd, skeptisk og "tenker det verste". Du har ikke tilgang til en gynekolog, så du får sjekket med UL? Vet ikke om du skal på fjellet på påskeferie? Uff, får så vondt av deg, søte du[emoji22] Håper dette bare er en uskyldig blødning[emoji173]
Takk for støttende melding :)
Jeg har ikke vondt, men det har jeg ikke hatt før heller så kan liksom ikke ta det som noen garanti.. vi reiser på påskeferie i morgen kveld, skal kontakte gyn tirsdag etter påske. Har egentlig TUL 11/4, men om det ikke har kommet ut noe med substans i løpet av påsken MÅ jeg vite det før 11. :eek: Alt man skal gjennom! Ser du har hatt din turn og! :Heartpink

Uffda! Det jeg vil si først er at det trenger ikke bety sa! Blødde selv friskt blod mellom 3+5 og 4+4 dette svangerskapet. Selv dro jeg rett til legevakten når jeg oppdaget blødningen og fikk henvisning til ul. Har nå vært på to ul og alt ser fint ut.
Så ikke ta sorgen på forskudd! :Heartred
Takk! Men kan bare ikke tro at jeg skulle være så heldig :sorry: Må bare få meg en gyn time etter påske, er 7+0 onsdag 4/4, så da burde det være mulig å få litt svar :)

Back
Topp