Jeg bestilte istad pizza med levering på Stjørdal. Men... Flyttet derfra i juni, bor nå i Buskerud. Blir knekkebrød til middag
Hahahhaha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestilte istad pizza med levering på Stjørdal. Men... Flyttet derfra i juni, bor nå i Buskerud. Blir knekkebrød til middag
Eg kom med en ny en i dag, ler fortsatt for meg selv samtidig som eg fortsatt er så flau at kinnene mine har ikke sluttet å rødme.
Eg holdt på å prøve på klær i dag på H&M, samboeren min kommer bort å banker og sier at vi må forte oss for han må hente bestemoren sin som plutselig står uten bil, så eg tar på genser og sko og går ut av prøverommet, der du går inn til prøverommene står samboeren min og når han ser meg komme begynner han bare å le.. Da skjønte eg at eg hadde glemt buksa!
At det går an :'(
Alt vi finner på! Eg ler fortsatt av meg selv inn i mellom, må si eg er glad for at det ikke var så mangen i butikken i dag x)Haha. Fantastisk, nå lo jeg jammen godt. Selv tok jeg av meg buksa for å prøve en genser i dag. Hmm
Hehe. Godt det daAlt vi finner på! Eg ler fortsatt av meg selv inn i mellom, må si eg er glad for at det ikke var så mangen i butikken i dag x)