Er det mulig!?

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Nei altså denna ammetåken ( og i mitt tilfelle blandet med medisin "doping)
Vi var nett på butikken i dag, vesla var hjemme hos besteforeldrene. Så står eg og ser på noe, og hører en unge grine, eg av refleks tar tak i handlevogn og begynner å kjøre den frem og tilbake. Verste var at det var ikke min handlevogn engang x')

Haha det gjør jeg å :p var på bohus i helgen. Å mini begynte å gråte.. Jeg tar han opp fra vogna å bysser han på armen . Men jeg står å gynger med vogna å :p haha

Haha det gjør jeg å :p var på bohus i helgen. Å mini begynte å gråte.. Jeg tar han opp fra vogna å bysser han på armen . Men jeg står å gynger med vogna å :p haha
Haha, den var god!

Sånn har jeg holdt på i flere år etterpå :p samboeren min fortalte at han hadde gjort det samme med handlevogn:hilarious:
Blir en inngrodd vane.

Skulle ta kanel på kesamen min nettopp. Tok på masse KARRI.... Ammetåke ja!

Såpass ja :-P har ikke gjort noe sånt selv, men jeg presterte å kaste en sånn liten firkantig kontroll til en høytaler jeg har trodde det var kontrollen til en sånn kontakt (for å slå av å på) som var i den gorrige leiligheta mi så kasta den bare i søpla! Når bf kom på besøk så spurte han hvor kontrollen var, "å herregud, den har jeg kasta i restavfallet!!" Da hadde han vært ute med posen med rest avfall også! Men han fant den

Tydelig hvor mitt fokus er om dagen. Leste artikkel om kongen, også trodde jeg han hadde deltatt i noe som het AMMEKLUBBEN, Hahaha.

ImageUploadedByBV Forum1452989769.934424.jpg

Tydelig hvor mitt fokus er om dagen. Leste artikkel om kongen, også trodde jeg han hadde deltatt i noe som het AMMEKLUBBEN, Hahaha.

Vis vedlegget 156736
Herlighet, skjønte ikke hva du snakket om, måtte lese 3 ganger overskriften før eg skjønte at det står faktisk ikke ammeklubben!
Skal sies at det kan være litt dysleksien min også da, menn amming er nok på toppen av mitt hode også x)

Jeg bestilte istad pizza med levering på Stjørdal. Men... Flyttet derfra i juni, bor nå i Buskerud. Blir knekkebrød til middag
Det er med de beste eg har hørt x)

Back
Topp