Er det mulig???

Var på vår første forsamtale 5 mars. Skulle begynne på medisiner osv allerede neste mnd. Men så fikk jeg en svak positiv test idag tidlig. Har vi virkelig klart det helt alene? Er helt i sjokk jeg nå! ♡
Tror nok det er andre som også har opplevd dette. Er vel litt i samme sjanger som de som blir gravide på egenhånd, rett etter at de har adoptert. Vil tro det har noe med at man da slapper så av, og stresser ikke over å prøve. :) Gratulerer med positiv test, håper det holder seg 9 mnd :D

Alt er mulig! Gratulerer!! :)

Wow! Så spennende :-) Gratulerer!

Takk :) Er enda 3-4 dager til Ikm så jeg jubler ikke helt før testen blir betraktelig sterkere :)

Så morsomt. Hvisker gratulerer :D

Tusen takk alle sammen ♡ Har hatt 6 SA etter hverandre. Siste var rett Før jul. Jeg tør ikke slippe jubelen løs før om lenge.

Tusen takk alle sammen ♡ Har hatt 6 SA etter hverandre. Siste var rett Før jul. Jeg tør ikke slippe jubelen løs før om lenge.
Uff, det skjønner jeg godt! Jeg har ikke hatt noen Sa, siden jeg er gravid for første gang, men er livredd for å skulle ende i sa, og holder nesten pusten. Håper virkelig det holder for deg denne gangen!!! :)

Gratulerer med positiv test! Det er jo fantastisk:-) krysser fingrene for en sterk og frisk spire!

Back
Topp