ER DET MULIG??

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Har liksom følt med så pjusk i hele dag, men har ikke orka å tenke så mye på det.. Men så begynte jeg å nyse.. Så ble jeg pottetett i nesen.. Så fikk jeg vondt i hodet.. Å NÅ HAR FEBER!!!! ER DET MULIG? #¤!#%¤"&%&¤"#¤"¤ Hvordan går det ann å ha så uflaks? HVA HAR JEG GJORT GALT?? 

Passer jo bra akkurat nå...får håpe du går over da, slik at du rekker åbli frisk[:D][:D][:D]

ORIGINAL: mie83

uff, har ikke du akkurat vært syk da??

Jooo.. To uker siden vi ble friske jo!!

uff da, får håpe det gir seg snart...du skal jo snart føde vet du.
god bedring da ihvertfall..

ORIGINAL: Tammis

Uff da. God bedring til deg å.

ikke nøl med å kontakte legen da vennen..

Huh? Er det farlig med bare forkjølelse? Legen min er en dritt han..

nå skal ikke du drive på å rote med slike ting.. kom deg på føden istedefor du!![8D]

Det var da som pokker. Jeg hadde belaget meg på at du skulle føde i dag jeg. Funnet godte posen og greier. Tenkte du kunne stå for aksjonen her i dag.[;)]

Men nå for vi jo håpe det ikke skjer noe føde greier før feberen har godt ned [&:]

Spiser appelsin.. Kommer til å angre bittert når halsbrannen kommer.. Menmen.. Vet ikke om jeg kanskje skal droppe teen da.. I tilfelle den har bra effekt.. Orker ikke å være dritt sjuk på føden altså.. Det har jeg ikke energi til!

Stakkar!!
God bedring da! Får håpe du blir frisk før du skal føde! [;)]

ORIGINAL: linnpinn

Stakkar!!
God bedring da! Får håpe du blir frisk før du skal føde! [;)]

ja, se og bli frisk og kom deg på føden du!

Fikk litt dårlig samvittighet...jeg glemte jo å ønske deg god bedring kjære deg!!!
Skal gjøre istand litt woodoo, så er alt i orden i morgen!!!!!

God bedring:) Håper du snart er blir bedre...

Lindaen [:(]. Kjipt å bli syk akkurat nå!
Det forkjølelsesviruset som går nå er helt pyton, fordi den kommer tilbake KORT tid etter man blir frisk. Jeg sitter og hoster og snufser for andre gang i januar selv, men begynner å bli bedre. Men gardere deg med NESESPRAY og STERK drops (hvis du skulle få vondt i halsen). Jeg har et apotek-lager i tilfelle forverring av tilstanden. Har tatt nesespray i over 10 dager nå, men må man så må man [8D].

*God bedring snuppa*

ORIGINAL: Dama

Lindaen [:(]. Kjipt å bli syk akkurat nå!
Det forkjølelsesviruset som går nå er helt pyton, fordi den kommer tilbake KORT tid etter man blir frisk. Jeg sitter og hoster og snufser for andre gang i januar selv, men begynner å bli bedre. Men gardere deg med NESESPRAY og STERK drops (hvis du skulle få vondt i halsen). Jeg har et apotek-lager i tilfelle forverring av tilstanden. Har tatt nesespray i over 10 dager nå, men må man så må man [8D].

*God bedring snuppa*

Seriøst? Det forklarer jo litt da.. Da kommer samboern etter å blir syk om 2 dager.. Hyggelig! Ja, har kjøpt nesespray, men har ikke tatt den i bruk ennå.. Ååh.. Dette var jo bare ikke rette tidspunktet da! Håper fødselen kan starte før det slår skikkelig ut.. Var jo pjusk i nesten to uker sisst gang! DET har vi ikke tid til..

huff da, nå som du trenger all energi til føden og... ønsker deg god bedring!!

stakkar deg da vennen[:(] ønsker deg riktig god bedring...  klem

kjempe masse god bedring lindaen. ta deg noe tran vist du får det ned[8|]eller noe hvitløk

ja, hvitløk kan få igang fødsel også, så der har du 2 fluer i ett smekk [;)]. .

(Var hvitløk jeg glemte å kjøpe idag [:@]).

Håper du blir frisk til du skal inn å føde.
God bedring til deg.

Back
Topp