Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjorde du? Nå lurer jeg følt her! Hi hi!Hahaha.. jeg gjorde no verre her en dag... gravidtåka altså!
Er det ikke typisk!Ha ha! Jeg skulle til butikken for å kjøpe melk- kom tilbake med alt annet enn melka
Var på nille og plukket med meg en god del ting, pluss at jeg hadde et par poser i hånda.. endte med å betale for alt unntatt en klut jeg hadde rasket med meg og sto med i hånda mens jeg betalte.. og da jeg kom hjem oppdaget jeg det at jeg nok muligens ikke hadde betalt for den kluten :-/ likte meg ikke da!Hva gjorde du? Nå lurer jeg følt her! Hi hi!
Det er litt kjedelig da...Var på nille og plukket med meg en god del ting, pluss at jeg hadde et par poser i hånda.. endte med å betale for alt unntatt en klut jeg hadde rasket med meg og sto med i hånda mens jeg betalte.. og da jeg kom hjem oppdaget jeg det at jeg nok muligens ikke hadde betalt for den kluten :-/ likte meg ikke da!
Ja, ekjelt.. men 30 kr klarer de seg uten.. handlet i alle fall for 300 kr der.. så får prøve å glemme det..Det er litt kjedelig da...
Men ikke bare din skyld da; de kunne jo sagt fra i butikken også!
Jeg er så redd for at slike ting skal skje i lekebutikk osv jeg, om minste ser på noe.
Har heldigvis ikke skjedd ennå, men skjønner følelsen din av å ikke ha fått betalt for seg.
Vi får trøste oss med at det blir verre i ammetåken... Hi hi!
Hørte om noen som hadde trillet vognen med nyfødt baby i, og sett på sko i en skobutikken.
De prøvde sko, og handlet seg ferdig, gikk ut av butikken...
Først etter en god stund husket de plutselig at de var jo blitt foreldre, og hvor i all verden var babyen blitt av...!!!!
Kjøpte blader og tyggis... Hadde helt glemt hvorfor jeg var derEr det ikke typisk!
Jeg hadde lett kommet hjem med sjokolade framfor melk...
Man må jo få med seg det som er viktig... Hi hi!
Kan jeg spørre hva du kjøpte istedet?
Hi hi! Så bra!Kjøpte blader og tyggis... Hadde helt glemt hvorfor jeg var der
Har ikke opplevd noen "sprell" enda, utenom å lete flere ganger til dagen etter mobilen og nøkkler. Men husker når jeg var i ammetåka med storebror, da skulle jeg ut å handle, oppdaga etter 10 min at jeg hadde kjørt forbi der jeg skulle, prøvde å åpne ytterdøren på huset med bilnøkkelen og var på god vei til å legge skittentøy i peisen når jeg skulle vaske klær.
Ha ha!Har ikke opplevd noen "sprell" enda, utenom å lete flere ganger til dagen etter mobilen og nøkkler. Men husker når jeg var i ammetåka med storebror, da skulle jeg ut å handle, oppdaga etter 10 min at jeg hadde kjørt forbi der jeg skulle, prøvde å åpne ytterdøren på huset med bilnøkkelen og var på god vei til å legge skittentøy i peisen når jeg skulle vaske klær.