Er det mulig... :-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg åpner oppvaskmaskinen, og der ligger jammen meg de gule oppvaskhanskene! Er det mulig? Hi hi! :-) De tålte oppvaskmaskin da.:-)

Lurer på hvordan ammetåken blir!

Hahaha.. jeg gjorde no verre her en dag... gravidtåka altså!

Ha ha! Jeg skulle til butikken for å kjøpe melk- kom tilbake med alt annet enn melka :p :)
Er det ikke typisk! :-)
Jeg hadde lett kommet hjem med sjokolade framfor melk...
Man må jo få med seg det som er viktig... Hi hi! :-)

Kan jeg spørre hva du kjøpte istedet? :-)

Hva gjorde du? Nå lurer jeg følt her! Hi hi! :-)
Var på nille og plukket med meg en god del ting, pluss at jeg hadde et par poser i hånda.. endte med å betale for alt unntatt en klut jeg hadde rasket med meg og sto med i hånda mens jeg betalte.. og da jeg kom hjem oppdaget jeg det at jeg nok muligens ikke hadde betalt for den kluten :-/ likte meg ikke da!

Var på nille og plukket med meg en god del ting, pluss at jeg hadde et par poser i hånda.. endte med å betale for alt unntatt en klut jeg hadde rasket med meg og sto med i hånda mens jeg betalte.. og da jeg kom hjem oppdaget jeg det at jeg nok muligens ikke hadde betalt for den kluten :-/ likte meg ikke da!
Det er litt kjedelig da...
Men ikke bare din skyld da; de kunne jo sagt fra i butikken også! :-)
Jeg er så redd for at slike ting skal skje i lekebutikk osv jeg, om minste ser på noe.
Har heldigvis ikke skjedd ennå, men skjønner følelsen din av å ikke ha fått betalt for seg.

Vi får trøste oss med at det blir verre i ammetåken... Hi hi! :p
Hørte om noen som hadde trillet vognen med nyfødt baby i, og sett på sko i en skobutikken.
De prøvde sko, og handlet seg ferdig, gikk ut av butikken...
Først etter en god stund husket de plutselig at de var jo blitt foreldre, og hvor i all verden var babyen blitt av...!!!! :p

Det er litt kjedelig da...
Men ikke bare din skyld da; de kunne jo sagt fra i butikken også! :-)
Jeg er så redd for at slike ting skal skje i lekebutikk osv jeg, om minste ser på noe.
Har heldigvis ikke skjedd ennå, men skjønner følelsen din av å ikke ha fått betalt for seg.

Vi får trøste oss med at det blir verre i ammetåken... Hi hi! :p
Hørte om noen som hadde trillet vognen med nyfødt baby i, og sett på sko i en skobutikken.
De prøvde sko, og handlet seg ferdig, gikk ut av butikken...
Først etter en god stund husket de plutselig at de var jo blitt foreldre, og hvor i all verden var babyen blitt av...!!!! :p
Ja, ekjelt.. men 30 kr klarer de seg uten.. handlet i alle fall for 300 kr der.. så får prøve å glemme det..

Wææ.. mitt verste mareritt å glemme babyen asså!

Kjøpte blader og tyggis... Hadde helt glemt hvorfor jeg var der :)
Hi hi! Så bra! :)
Får mer langvarig glede av et blad, enn en liter med melk som forsvinner på en to tre.. :p

Haha!

Samboeren min kan si meg noe, hva han skal eller hvor han har lagt ting, men etter to minutter så er det glemt hos meg. Så kan jeg bli sur fordi han plutselig tar bilnøkkelen og sier at da stikker han. "Hva skal du, da?" Spør jeg irritert fordi da må jeg være alene med vesla. Uff, er blitt ett par nesten-krangler av det, men som regel forstår jeg at nå er det noe jeg har glemt, så kriser blir avverget fort. :P Jeg blir ekstremt oppgitt over meg selv...

En får jo litt morsomme situasjoner av det også, da. ;) Vi skulle ut og kjøre bil, og mens jeg tar på meg jakka i gangen sier samboeren min at han har lagt mobilen min i vindfanget slik at jeg husker den. "Ok", sier jeg, og jeg overdriver ikke når jeg sier at etter fire sekunder begynner å se meg rundt. Samboeren min spør hva jeg leter etter. "Mobilen min", svarer jeg, og får til svar at han da jo nettopp at han la den i vindfanget. :P Da måtte jeg flire og sa "ja. Det gjorde du, vel." :P
Jeg er distré til vanlig, men det får være grenser!

Har ikke opplevd noen "sprell" enda, utenom å lete flere ganger til dagen etter mobilen og nøkkler. Men husker når jeg var i ammetåka med storebror, da skulle jeg ut å handle, oppdaga etter 10 min at jeg hadde kjørt forbi der jeg skulle, prøvde å åpne ytterdøren på huset med bilnøkkelen og var på god vei til å legge skittentøy i peisen når jeg skulle vaske klær.

Oppvaskmaskinen har vært på tur her også, fant de i boksen med tørrforet til hundene :p skjønner ikke hvordan man kan bli så sosete!

Har ikke opplevd noen "sprell" enda, utenom å lete flere ganger til dagen etter mobilen og nøkkler. Men husker når jeg var i ammetåka med storebror, da skulle jeg ut å handle, oppdaga etter 10 min at jeg hadde kjørt forbi der jeg skulle, prøvde å åpne ytterdøren på huset med bilnøkkelen og var på god vei til å legge skittentøy i peisen når jeg skulle vaske klær.

Å prøve å åpne døra med bilnøklene har jeg også gjort et par ganger. :P

Ha ha! :-)
Bilkjøring er ikke alltid så lurt om man er i gravid-drømme-seg-bort boblen nei. :-)
Rart hvordan man kan bli så dristre...
Godt du ikke la klærne i peisen iallfall! :-)

Snakkes da! Jeg skulle måle opp melk i et desilitermål i går, og etter jeg var ferdig satte jeg melken tilbake i skapet der desilitermålet sto........

Litt godt at det ikke bare er meg ;) Føler at jeg går rundt og gjør sånne rare småting hele dagen. F.eks griper etter ostehøvelen når jeg skal ta smør på skiven, tar flere plagg i hånden når jeg skal legge sammen klær osv.. Jeg har en venninne som bor et stykke unna, men vi snakkes ofte på telefon. Nesten hver gang vi snakker sammen sier hun "du høres gravid ut"! Tror jeg faller ut av samtalen titt og ofte ;)

Haha godt å høre at det er flere enn meg som er litt i tåka. Blir litt skremt iblant på hvor mye det er mulig å rote ;-) Gleder meg ikke til ammetåka inntreffer....

Sperret to ulike bankkort for var sikker på at de var stjelt, men det var de jo ikke... Så no er jeg uten bankkort for en uke og vet ikke hva jeg skal gjøre:-( roter vekk ting som mobilen, nøklene flere ganger for dagen- slitsomt :nailbiting:

Back
Topp