Er det mulig?!

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Å være så trøtt?? Husker jeg var trøtt sist svangerskap også, men kan ikke ha vært SÅ trøtt som jeg er nå for tiden! Jobber bare nattevakter itillegg, kjempegreier :p kunne sovet hele dagen, hele natten. Flere? Blir helt gal :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Og lord, er helt grusomt og gå rundt å gjespe hele tiden!! Klarer liksom aldrig og våkne helt jeg, hihi trenger masse søvn! Får håpe det blir bedre utover:)

Mannen har vurdert å flytte senga til stua slik han får sett meg litt:P behovet for å sove/ ligge under dyna er på sitt største i disse dager.

Ha ha ha! Stakkars mannen din. Huff! :-P

Haha ja det er tøft med den søvn biten! Sist sovnet jeg over alt , denne gang virker det som det er bedre. *håper det varer*

Håper også dette går over, kan da ikke være bra å gå rundt som en zombie uansett hvor mye du har sovet :-o Sovner ved middagsbordet nesten hver dag :-o Å mannen ler bare :-P Skjønner han godt jeg :-)

Tror jeg har sovnet på sofan før 21.30 hver kveld de siste ukene :/ zzzzzzynes skikkelig synd på kjæresten min :p <3

Mannen bare ler av meg han :P Kunne ha ligget i sengen 24/7!!

Hihi, dere er søte! Vi hadde besøk i dag så tyna meg til kl 19.30. DA syntes jeg at jeg var flink gitt!

Samme her! Hvis jeg ikke legger meg i 9tia er jeg helt zombie dagen etterpå. Begynner å lengte etter senga ved middagstider ;-) håper dette gir seg snart!

jah er så gale. sover mer i døgnet enn jeg er våken. så fort jeg våkner planlegger jeg når jeg kan få skvist inn en ny blund. huff

Jobber også nattevakter, så sover heeele dagen for å klare å holde meg våken igjennom natta...og stuper rett i seng etter vakta er ferdig! :p
I helga har jeg fri :D la meg kl 22 i går, og våknet nå 9.30 og føler meg uthvilt. Hurra!! :D

Back
Topp