Er det mulig??

Godt å høre at det er flere enn meg som er avhengige!! Logger meg på så fort jeg kommer innafor døra... Kjenner meg så godt igjen!
Jeg har nå ihvertfall fått kattevaska bilen min og rydda ut fra jobben idag! Så nå er det en liten pause på sofa'n før jeg rydder litt her!

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: mie83

er sånn selv jeg.. nå kommer snart sambo hjem med pakken min fra panduro! kjøpt sånn sett til å lage hånd og fotavtrykk av bebisen når han har kommet ut! idag MÅ jeg få pakka sykehusbagen! har ikke oversikt over hva jeg mangler..

Oj så spennende da!! Alltid gøy med pakker i posten [:)]
Var å hentet posten nå faktisk, men ingenting spennende.. Ingen regninger heller, så da skal jeg vel ikke klage! [:D]
Venter på samboeren jeg også. Han kommer hjem med sånn router til den bærbare pc`n jeg fikk forrige dagen av han, så jeg kan være på nett hvor som helst i huset [:)]

Ingen regninger?? Kan sende deg en som vi fikk, den J**** NRK lisensen!!! Som om vi ikke betaler to ganger fra før for å ha NRK, både til Viasat og CananDigital! Æsj[:@] [:@]

ORIGINAL: monicola

ORIGINAL: Jordbæret

Godt å høre at det er flere enn meg som er avhengige!! Logger meg på så fort jeg kommer innafor døra... Kjenner meg så godt igjen!
Jeg har nå ihvertfall fått kattevaska bilen min og rydda ut fra jobben idag! Så nå er det en liten pause på sofa'n før jeg rydder litt her!

jeg gjør IKKE det ... med en gang jeg kom inn gjennom døren fikk jeg flyttet Tuva over fra bilstol til vogn ute ... så satte jeg på en vaskemaskin ...
SÅ logget jeg meg inn ... så her gikk det opptil flere minutt ... så jeg er ikke avhengig !!!!!!!

Heldig du! Litt mer kontroll på deg selv!! [;)] Lar nysgjerrigheten ta overhånd jeg....

Logget meg på i morges og satt her mens jeg spiste frokost, og helt fram til jeg måtte gå på skolen. Nå har jeg to timer mellom skole og et møte i byen, og hva gjør jeg - setter meg her og spiser litt mat igjen.... avhengig ja... og verre skal det vel bli...

Må nå si at jeg er dyktig imponert jeg da! Du med så stor mage fyker rundt, jeg vralter rundt jeg..[:D][:D]

ORIGINAL: pebbles

Må nå si at jeg er dyktig imponert jeg da! Du med så stor mage fyker rundt, jeg vralter rundt jeg..[:D][:D]

Men husk på at du har TO da!! He he.. [:D]

Nå har jeg sitti og mota meg opp til å tørke støv i hele dag, og nå har jeg faktisk klart å tørke halve pc bordet til sambo pluss noen kommoder he he, også måtte jeg inn her igjen[:D][:D]

HA HA HA.. Det er nok fler av oss som har det slik ja...[:D]

ORIGINAL: nettemor

Nå har jeg sitti og mota meg opp til å tørke støv i hele dag, og nå har jeg faktisk klart å tørke halve pc bordet til sambo pluss noen kommoder he he, også måtte jeg inn her igjen[:D][:D]

Wow!! Så flink jente!! [:D]

hihihi!

Kjenner til dette! Jeg er verst på jobben jeg. Er lærer og jobber i biblioteket. det er nesten så jeg ikke har tid til å hjelpe bara, fordi jeg må sitte her inne og kikke!

"Vent litt, frøken må bare sjekke noe!!"

Men glad for å ha dere, jenter!

bare lurer på hvordan det blir når vi alle skal begynne å jobbe igjen[8|]

Back
Topp