Er det mulig??

fruluna

Forumet er livet
Jeg blir så oppgitt på meg selv..

Huff går en runde i huset og rydder bort et par ting, fyker tilbake til Pc`n for å se om det har skjedd noe nytt her..
Svarer på et par innlegg, tar meg en runde igjen.. Vanner litt blomster, fyker tilbake igjen for å sjekke litt igjen..
Sånn driver jeg på hele dagen.. [&:]

Få meg bort herifra jenter!! Får ikke gjort en ting jeg så lenge bv eksisterer!!!

KOM DEG VEKK!!!!!!!!!!!!!
[:@][:@][:@][:@]

(hjalp det?)

har det helt likt der. Ikke lett. Har fått hevet på en klessvask. Det var det. Og tilbake igjen.

Vi får prøve så godt vi kan å komme oss vekk fra denne pc'en.

Lykke til fruluna

Jeg blir så oppgitt på meg selv..

Huff går en runde i huset og rydder bort et par ting, fyker tilbake til Pc`n for å se om det har skjedd noe nytt her..
Svarer på et par innlegg, tar meg en runde igjen.. Vanner litt blomster, fyker tilbake igjen for å sjekke litt igjen..
Sånn driver jeg på hele dagen..

Få meg bort herifra jenter!! Får ikke gjort en ting jeg så lenge bv eksisterer!!!

Akkurat som å høre meg selv hehe[:D]

Samme her.... helt håpløst dette her.....

Edvine

Skal vi være ekkel med dæ så du bli lei dæ og må sette dæ å gråte litt istede???
Nei, dårlig plan...
Æ og tusle litt til å fra pc'n. akkurat nu vente æ på at brøddeigen skal heves ferdig...
Nammmmm nam, fersk brødskalk ska bli godt!!!

Synest det er ganske greit det jeg. Er liksom altid noen å veksle et par ord med [:D] Litt småprating. kjenner jeg blir fort trett så det å ha eller være på besøk hele dagen kan lett bli slitsomt. Nå kan jeg bare gå å legge meg nedpå en tur.

Sitte her og slafser på en båtis jeg.. nam nam...[8D]

Edvine

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv!![:D] Får for babyens skyld håpe ejg blir bedre da han kommer ut, men får jo litt mer å fylle dagene med da så[:)]

Burde vært startet en sånn støtte- telefon for BV-avhengige[:D]

ORIGINAL: snuppa80

hi hi [:D][:D][:D]

Ha ha ja det skulle det vært!!! [:D] [:D]

Jeg gjør AKKURAT det samme!! Å snart kommer tanta mi for å vaske til oss.. Å jeg skal brette klær å rydde en del før den tid.. Kommer sikkert langt ja.. whatever[&o]

Pust pes.. Nå har jeg støvsugd stua.. Må ta det litt i etapper her.. Neste mål er gangen, så kjøkkenet og deretter soverommene [:D]

Posten skulle jeg hentet også!! [8|]

Noe spennende i posten eller??[:D] Har fått i meg en kopp med gress jeg[:'(] Smaker nesten sånn hvertfall, og urter er GRESS!!!

Skal psyke meg opp til å hente posten snart jeg og, også er det tid for middag - hvis sambo sier hva han vil ha bare[:)]

Noe spennende i posten eller??[:D] Har fått i meg en kopp med gress jeg[:'(] Smaker nesten sånn hvertfall, og urter er GRESS!!!

Skal psyke meg opp til å hente posten snart jeg og, også er det tid for middag - hvis sambo sier hva han vil ha bare[:)]

Har ikke henta posten enda jeg.. [8|]
Men har vært i kjelleren etter en klesvask OG støvsugd ferdig!! Så har vært litt flink da [:D]

Energi kom til meg!!!! Har hatt så vondt i hue i dag, at jeg ikke har orka noe. Og sta som jeg er så skal jeg ikke ta smertestillende! Har ikke tatt det etter jeg ble gravid, og skal heller ikke gjøre det nå!

Men skal være flink i mårra da, pleier å begynne tidlig med helgevask for å få det unna før helga[:)] Også fikk jeg gjort masse i går, så da er det lov med en daffedag[:)]

ORIGINAL: mie83

er sånn selv jeg.. nå kommer snart sambo hjem med pakken min fra panduro! kjøpt sånn sett til å lage hånd og fotavtrykk av bebisen når han har kommet ut! idag MÅ jeg få pakka sykehusbagen! har ikke oversikt over hva jeg mangler..

Oj så spennende da!! Alltid gøy med pakker i posten [:)]
Var å hentet posten nå faktisk, men ingenting spennende.. Ingen regninger heller, så da skal jeg vel ikke klage! [:D]
Venter på samboeren jeg også. Han kommer hjem med sånn router til den bærbare pc`n jeg fikk forrige dagen av han, så jeg kan være på nett hvor som helst i huset [:)]

ORIGINAL: monicola

Ha dæ vækk fra foumet hær fruluna ... ingen såmm vill ha dæ hær inne ...

hehe
den satt tenker jeg ...

Også kom du da ditt beist!! [8D]

Back
Topp